If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Lägg dig under bilen och titta . Man måste göra en hel del för att få dit den. Köper du 22mm så slipper du göra nya hållare. Guide finns i "gör det själv" avdelningen (projekt delen).
Originally posted by Ankan Den försvinner garanterat om du köper bilstein eller kanske satsa på coilisar direkt? finns ju en hel del att välja på
Hjälp mig gärna med tips i så fall på Coilovers, Tycker det verkar vara ett öde att hitta sådana man inte blir ruinerad på. Och frågan är väl om inte de billigare är sämre än dämpar/fjäder?
Originally posted by Freddan72 Lägg dig under bilen och titta . Man måste göra en hel del för att få dit den. Köper du 22mm så slipper du göra nya hållare. Guide finns i "gör det själv" avdelningen (projekt delen).
Jo jag har nå svagt minne av att det såg trångt ut när ja va där o bytte dämparna :-)
Originally posted by epostiljon Hjälp mig gärna med tips i så fall på Coilovers, Tycker det verkar vara ett öde att hitta sådana man inte blir ruinerad på. Och frågan är väl om inte de billigare är sämre än dämpar/fjäder?
Jo det verkar vara så. KW är erkända kvalitétsgrejer går ju få ett sånt kit för drygt 8000 om jag inte minns fel.
känner att det blir lite för mkt OT här i Axels tråd nu kanske
Har inte träffat dig på nån banträff hittills men iaf, om man inte tänker köra bana då o då är det ingen vits med coilovers (möjligheten att sänka/ställa om hårdhet). För gata funkar Bilstein-Eibach/HR/Novitec kanonbra.
Originally posted by Freddan72 Originalkopplingen kommer du knäcka efter första repan
Hehe, risken finns ju...
Leighton menar på fullt allvar att den ska hålla om den är vettigt behandlad sen innan.. men jag räknar kallt med att det kan bli en ny koppling också.
Comment