Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lilla spöket Unon...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ...zzz
    Attached Files
    Filip Wennergren
    070-7707711

    Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

    Comment


    • ...sista :-)
      Attached Files
      Filip Wennergren
      070-7707711

      Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

      Comment


      • målet är ju resan...

        har beslutat mig för att sälja lilla spöket. jag är en tidsoptimist, ja, rätt naiv över lag faktiskt ;-) firman och de andra bilarna, barnen, frugan, köksrenovering mm, mm tar ju tid... kanske man skulle bli singel.!? näe, unon får tyvärr flytta :-/

        till salu alltså för 7500:- ring om du blir sugen :-)
        ja, jag vet att detta ska läggas i en annan tråd, men jag ser detta som ett trådfarväl... snyft.

        jag kommer tillbaka... i en panda alt ritmo cab! det är ett löfte!
        /filip
        070-7707711 alt 08-5151 41 46
        Filip Wennergren
        070-7707711

        Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

        Comment


        • efter ca 4 mil i fian idag så har jag ångrat mig! måste bero på att jag inte kört den på ca 4 veckor. blev helt kär igen. unon blir kvar!!! vad tänkte min rastlösa själ egentligen?! hua!
          Filip Wennergren
          070-7707711

          Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

          Comment


          • Originally posted by bellafiat
            efter ca 4 mil i fian idag så har jag ångrat mig! måste bero på att jag inte kört den på ca 4 veckor. blev helt kär igen. unon blir kvar!!! vad tänkte min rastlösa själ egentligen?! hua!
            He, he rätt beslut

            Comment


            • Resan

              ”målet är ju resan...” citerat Filip Wennergren.

              Visst är det så det är. Har precis mottagit en hög med servicedelar till min Panda och känner att projektet börjar nå sitt slut. Hamnar i konflikt med mig själv då tankar om en ev. försäljning kommer från mitt huvud. Usch fy tänker jag, en unik Panda kan inte säljas den bara måste bli kvar.

              Hjälp, pazzo jag behöver en Panda-spoiler snabbt!

              Comment


              • Re: Resan

                Originally posted by Adam-Opel-4ever
                ”målet är ju resan...” citerat Filip Wennergren.

                Visst är det så det är. Har precis mottagit en hög med servicedelar till min Panda och känner att projektet börjar nå sitt slut. Hamnar i konflikt med mig själv då tankar om en ev. försäljning kommer från mitt huvud. Usch fy tänker jag, en unik Panda kan inte säljas den bara måste bli kvar.

                Hjälp, pazzo jag behöver en Panda-spoiler snabbt!
                oj, va jag vill ha din panda!!! sälj den vettja... till mig! har precis förträngt att jag har för många bilar, så passa på ;-)
                mvh filip
                Filip Wennergren
                070-7707711

                Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

                Comment


                • jahapp, lilla unon gick till en fiattok. hellre det än att ngn skulle ha den som pendlarholk... snyft... de e frugans fel! hon och äldsta dottern vägrade att sätta sig i den. får väl skilja mig om jag ska ha en panda..?

                  så här är hennes "nya". faktiskt lite fiat-feeling (över storleken iaf :-) i´ll be back!
                  /filip
                  Attached Files
                  Filip Wennergren
                  070-7707711

                  Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

                  Comment


                  • Originally posted by bellafiat
                    jahapp, lilla unon gick till en fiattok. hellre det än att ngn skulle ha den som pendlarholk... snyft... de e frugans fel! hon och äldsta dottern vägrade att sätta sig i den. får väl skilja mig om jag ska ha en panda..?

                    så här är hennes "nya". faktiskt lite fiat-feeling (över storleken iaf :-) i´ll be back!
                    /filip


                    Hmm,verkar som din Fiattokige köpare kanske var för tokig? Ligger på Blocket igen.....
                    Tur man är singel,så kan man vid tillfälle hamsta upp ett gäng Pandor!Ska bara bli vid stadd kassa först!
                    Och naturligtvis se ngn te salu först...
                    ;-)
                    //C

                    Comment


                    • Värdestegring som heter duga!
                      Fin bil hur som helst!!
                      ---

                      Inte mycket Italienskt i garaget - just för stunden

                      Comment


                      • hmm... såg också annonsen. tänker inte ringa å fråga varför. jag går vidare... smart va :-)
                        Filip Wennergren
                        070-7707711

                        Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

                        Comment


                        • Originally posted by AndersForsberg
                          Värdestegring som heter duga!
                          Fin bil hur som helst!!
                          Borde ju vara värd mindre nu, med tanke på att det tillkommit en ägare i reg.beviset...
                          Men å andra sidan så är den ju "unik", det finns bara sjuttioelva miljoner av den i Italien

                          Comment

                          Working...
                          X