Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gto600

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Bonnis
    jo jag beställde mina via e-bay, men jag har snart väntat i typ 4 månader....att det ska ta lite tid kan man kanske förstå när han gör dom själv, men han är lite svår att få tag i... men jag tror inte han är någon bluffare då han verkar vara med på många olika forum och hans egen bil verkar vara rätt seriöst byggd. Fälgarna jag beställde tog typ 1 månad för dom att komma hit.

    Idag har jag i alla fall fått bägge bromskivorna bytta, blev att ta till rondellen o kapa o banka

    blir nog att montera gamla stötdämparna för att kunna testköra.

    men mitt stora problem nu är gaslänkaget....det är helt annorlunda från det på 127an så jag måste bygga något eget där...någon som har en a112 som kan ordna ett foto på hur det är ordnat där eller har någon egen ide om hur man bäst går tillväga?
    4 månader!!! Blir nog till att leta på annat håll.

    Comment


    • #17
      Hur går det med bygget?

      Comment


      • #18
        jodå sakta men säkert frammåt. har börjat plugga i kalmar å har kvar bilen uppe i norrlad så har inte haft så mycket tid men. motorn sitter i och går bra och bromsarna är bytta. Mer än så är inte gjort än.
        Jag tänkte köra ner den i vår/Sommar så då kanske det blir lite mer gjort.
        Stötdämparna verkar inte komma så det blir nog att kränga på sommardäcken jag har på cromodora fälgarna....

        Comment

        Working...
        X