Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fiat 132 Gls -75
Collapse
X
-
Är ganska avundsjuk på din förgasarbestyckning..
Har gått på samma nit som du med grenröret från en 124. Vet att det finns ett extraktor för 125-132-Argenta i Australien, måste kolla igen vad de heter.
Comment
-
Originally posted by per View PostÄr ganska avundsjuk på din förgasarbestyckning..
Har gått på samma nit som du med grenröret från en 124. Vet att det finns ett extraktor för 125-132-Argenta i Australien, måste kolla igen vad de heter.
Comment
-
Hittar det inte nu men jag vet att jag läst om det på www.turbo124.com/forum
Å andra sidan kanske det inte gör någon jätteskillnad, original grenrör skall vara rätt bra (speciellt 4-2-1-rören).
Comment
-
Originally posted by per View PostHittar det inte nu men jag vet att jag läst om det på www.turbo124.com/forum
Å andra sidan kanske det inte gör någon jätteskillnad, original grenrör skall vara rätt bra (speciellt 4-2-1-rören).
http://www.fiatorque.com.au/
Comment
-
Naturligtvis.. Tack!
Comment
-
Fränt projekt!
Jag har förövrigt en ny höger framskärm och nya bakre stötdämpare bak till 132.
Givetvis är både skärm och dämpare Fiat original!
Maila om det är intressant.
poppebergstrom@hotmail.com
Comment
-
Originally posted by poppe View PostFränt projekt!
Jag har förövrigt en ny höger framskärm och nya bakre stötdämpare bak till 132.
Givetvis är både skärm och dämpare Fiat original!
Maila om det är intressant.
poppebergstrom@hotmail.com
Comment
-
Fick samma svar, plus att det inte gjorde så stor nytta på en motor som inte är trimmad i övrigt. Däremot om man jobbat med toppen, förstorat kanalerna etc.
Comment
-
När jag har tittat runt på diverse grenrör,tycker jag att det ser ut som primärrören sitter vinkelrätt mot flänsen.Så här ser mitt CSC rör ut.Här blir det en rak utgång från kanalen.Synd att det är så trångt i en 132a.
Nu har 1.6 Bravans topp nya styrningar,frästa säten och är planad. nu återstår lite ventiljobb.
Comment
Comment