Announcement

Collapse
No announcement yet.

Abarth Punto Scorpione - Sveriges första

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Grattis!! tack och lov att det löste sig till slut

    - - - Updated - - -

    Originally posted by per View Post
    Fy fasen så grymt efter allt trubbel!!

    (..vänta nu är det inte JAG som fyller år idag? )
    Och Per.. GRATTIS!! till dig oxå
    Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

    Mina Bilar.. Past & Present!

    Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
    Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

    Comment


    • Då är det väl dags för en "home video" så vi andra får åka med en sväng...
      Fiat Punto Easy 1.2 -13
      Alfa Romeo Giulia Super 2.0T -17

      Comment


      • Originally posted by Chramon View Post
        Då är det väl dags för en "home video" så vi andra får åka med en sväng...
        Måste ju använda min GoPro kamera till något så det kan mycket väl bli en rulle Jag är otroligt glad över att det löste sig, ett tag kändes det helt hopplöst men den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge!
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • Hoppas det verkligen löser sig med garageplats oxå Almir
          Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

          Mina Bilar.. Past & Present!

          Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
          Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

          Comment


          • Stort grattis!
            à la London designmarknad - www.alalondon.se

            Comment


            • Grattis! Trevligt att höra att generalagenten ställer upp. Oväntat men riktigt bra, kanske har börjat inse vikten av ett gott rykte!
              captainmorgan

              Comment


              • Originally posted by captainmorgan View Post
                Grattis! Trevligt att höra att generalagenten ställer upp. Oväntat men riktigt bra, kanske har börjat inse vikten av ett gott rykte!
                Generalagenten är ljusår bättre idag mot vad de var för några år sen tycker jag. De var även nyfikna på bilen och bad mig svänga förbi och visa upp den när jag har vägarna förbi Kista. Det är det minsta jag kan göra efter all hjälp.
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • Kul!! Äntligen en generalagent värd namnet..!
                  Ta gärna bilder vid ert 'meet'!
                  Argenta 120ie -85
                  Alfa 75 3.0V6 -90
                  BMW Z4M Coupe -06
                  BMW 118dM -10
                  Coupe 20VT -98 RIP
                  125 Special -72 RIP

                  Comment


                  • Kul fint att cirkusen är över
                    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                    S/y Mascot
                    S/y Rebell
                    20vT
                    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                    Comment


                    • Fint att det ordnade sig till slut!
                      Kul att äntligen få köra bilen på allmän väg

                      Comment


                      • grattis!!! är inte ett dugg avis på en punto abarth skorpinjon... stilon min e säkert lika kul... NOT!
                        Filip Wennergren
                        070-7707711

                        Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

                        Comment


                        • Tyckte jag såg din bil i Stureby igår. Såg jättefin ut. Hade du en röd kupe? I så fall bodde jag mittemot ditt garage.

                          Comment


                          • Originally posted by Ikophot View Post
                            Tyckte jag såg din bil i Stureby igår. Såg jättefin ut. Hade du en röd kupe? I så fall bodde jag mittemot ditt garage.
                            Yepp jag hade en röd coupe tidigare. Kan det vara dig jag snackade Alfa med för rätt länge sen? Du som åker runt i den röda Miton?
                            Kör tyskt, drömmer om italienskt

                            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                            Comment


                            • Stämmer bra det. Hade en röd 164 v6 och en Panda innan. Var och lämnade tillbaka nycklar till lokal jag hyrt av BRF Pajas.

                              Comment


                              • Originally posted by Ikophot View Post
                                Stämmer bra det. Hade en röd 164 v6 och en Panda innan. Var och lämnade tillbaka nycklar till lokal jag hyrt av BRF Pajas.
                                Då syns vi i krokarna
                                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                                Comment

                                Working...
                                X