If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Originally posted by TurboNimitz edit: såg på engelska forumet en som gjorde en guide där han tog trycket från vakuum till regulatorn..:/ borde inte de ge för lite tryck?
Ta inte tryck härifrån. Alx gjorde det och slangen sprack efter ett tag. Risk för motorskador!!
Originally posted by Freddan72 Ta inte tryck härifrån. Alx gjorde det och slangen sprack efter ett tag. Risk för motorskador!!
Precis, sätt inte i T-kopplingen vid den röda pilen.
Jag satte min vid gröna pilen. Kanske något bökigt att komma åt... enklare är att följa slangen mot dumpen och sätta T-kopplingen där.
Attached Files
Coupé 20VT LE -99 Svart
Camaro V8 1LE -14 Röd
Huracan V10 610-4 -14 Grå
Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit
Slangen till regulatorn på gamla coupe såg rätt dålig ut ändå, så lossa den och böj lite för att se att det inte är massa sprickor i den. Bara för säkerhetsskull....
Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.
Comment