Announcement

Collapse
No announcement yet.

84jr0 - 84:ans Coupe 20vT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dagens

    spaning, såg denna dammig bortglömd i ett hörn på en verkstad någon stans i sverige
    Attached Files
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • Originally posted by per
      Fan det blir bra det där!
      ..o så 18-tummare..
      18" monterar jag själv

      pazzo > Fan va bekant den bilen var!

      OBS Skissen på väggen, så kommer den se ut
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • Händer grejer igen... Huven är öppen därför är det stora glipor.
        Attached Files
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • Ser bra ut Almir, se till och få på nya fälgar under säsongen bara

          Comment


          • Originally posted by Ary
            Ser bra ut Almir, se till och få på nya fälgar under säsongen bara
            Den som lånar mig en coupe 2 timmar för att prova att fälgar passar så köper jag de direkt!
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • Hade mer än gärna ställt upp för dig med det men befinner mig inte i sverige.
              Vilka fälgar har du tänkt på?

              Comment


              • Originally posted by Ary
                Hade mer än gärna ställt upp för dig med det men befinner mig inte i sverige.
                Vilka fälgar har du tänkt på?
                Svårt att hitta en coupe som rullar så här dags på året Finns en bild på fälgarna längre upp i tråden, de mångekrade 18".
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • Originally posted by 84jr0
                  Händer grejer igen... Huven är öppen därför är det stora glipor.
                  Se vad lite plast kan göra.

                  Snygg hon blir Almir.
                  Click here to visit Raceitaly
                  ______________
                  Fiat Coupe 20VT Plus -99
                  Alfa Romeo 156 SW 2.0TS -01 SP3
                  Chrysler Grand Voyager 3,3l V6
                  Acura Legend 3,2l V6 -91
                  SAAB 9000 CSE 2,3T steg2 -98 --SÅLD

                  "Tappar man ett verktyg kommer det alltid att landa i en balja med spillolja, även om den står flera meter bort."
                  Murphy´s law.

                  Comment


                  • Originally posted by viksson
                    Se vad lite plast kan göra.

                    Snygg hon blir Almir.
                    Yepp, men cornsplitters är inte monterade än, samt speglar.

                    Snart är det vår
                    Kör tyskt, drömmer om italienskt

                    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                    Comment


                    • Stiligt!!!

                      Kul! Blir fin med LE-kjolar...
                      à la London designmarknad - www.alalondon.se

                      Comment


                      • Så där efter lite försök att få loss en widget har jag äntligen lyckats! Tackar Freddan för tipset på ebay!

                        Blev en MK2 widget med USB anslutning. Ska spendera hela sommaren att kolla värden på coupen
                        Attached Files
                        Kör tyskt, drömmer om italienskt

                        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                        Comment


                        • Originally posted by 84jr0
                          Så där efter lite försök att få loss en widget har jag äntligen lyckats! Tackar Freddan för tipset på ebay!

                          Blev en MK2 widget med USB anslutning. Ska spendera hela sommaren att kolla värden på coupen
                          hehe så du fortsatte budgivningen ändå?
                          Tyckte det blev alldeles för mkt när priset gick till 132.
                          Grattis i vilket fall Almir

                          Comment


                          • Originally posted by Ary
                            hehe så du fortsatte budgivningen ändå?
                            Tyckte det blev alldeles för mkt när priset gick till 132.
                            Grattis i vilket fall Almir
                            Aha så det var dig jag slog ut Det kom in en annan vass kille som drog upp priset men väntade in honom i sista minuten och bjöd över annars hade han nog fortsatt bjuda mer!
                            Kör tyskt, drömmer om italienskt

                            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                            Comment


                            • Originally posted by 84jr0
                              Aha så det var dig jag slog ut Det kom in en annan vass kille som drog upp priset men väntade in honom i sista minuten och bjöd över annars hade han nog fortsatt bjuda mer!
                              hehe ja jag satte mitt max bud på £132 och var upptagen idag så jag kunde inte kolla ifall du plocka hem det eller ej.
                              Hur löjligt det än låter så kunde jag faktiskt itne sträcka mig längre än det jag angav. Begränsade tillgångar till obegränsade önskemål.
                              Du vet att jag tar första "pax" för den ifall du säljer Widgeten väl?
                              Gött o se att du tog den och inte nån annan.

                              Comment


                              • Originally posted by Ary
                                hehe ja jag satte mitt max bud på £132 och var upptagen idag så jag kunde inte kolla ifall du plocka hem det eller ej.
                                Hur löjligt det än låter så kunde jag faktiskt itne sträcka mig längre än det jag angav. Begränsade tillgångar till obegränsade önskemål.
                                Du vet att jag tar första "pax" för den ifall du säljer Widgeten väl?
                                Gött o se att du tog den och inte nån annan.
                                Har missat flera stycken senast så jag tänkte den här är min! Jag tror att om man säljer den på ebay så får man minst lika mycket tillbaka! Stor efterfrågan! Men jag tror inte att jag kommer sälja om inte MK3 kommer ut
                                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                                Comment

                                Working...
                                X