Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aapans 16VT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Som utlovat, två bilder att jämföra med varann.
    Attached Files

    Comment


    • #17
      ... och en till.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Originally posted by Aapan
        ... och en till.
        Den sista är finast du, helt klart!
        // Helena

        Comment


        • #19
          Håller med.
          Du måste köra på de svarta.

          Snälla.
          Blir så mycket snyggare.
          Click here to visit Raceitaly
          ______________
          Fiat Coupe 20VT Plus -99
          Alfa Romeo 156 SW 2.0TS -01 SP3
          Chrysler Grand Voyager 3,3l V6
          Acura Legend 3,2l V6 -91
          SAAB 9000 CSE 2,3T steg2 -98 --SÅLD

          "Tappar man ett verktyg kommer det alltid att landa i en balja med spillolja, även om den står flera meter bort."
          Murphy´s law.

          Comment


          • #20
            Blev lite mörkt lagom till sista bilden som synes... tror den fyller sin funktion ändå dock. Själv är jag tvärsäker på... att jag fortfarande inte är säker. :/ Mer enhetligt med svart, men samtidigt får man inte riktigt det spelet med de svarta fälgarna jag hade hoppats - mest pga. att lyktorna inte ser tillräckligt svarta ut utan bara ser ut som plast med nåt under. Börjar nästan gilla kontrasten mellan de silvergrå lyktorna och fälgarna bättre... Åsikter..?

            Edit: Snabba svar... börjar vika mig under grupptrycket.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Aapan
              Blev lite mörkt lagom till sista bilden som synes... tror den fyller sin funktion ändå dock. Själv är jag tvärsäker på... att jag fortfarande inte är säker. :/ Mer enhetligt med svart, men samtidigt får man inte riktigt det spelet med de svarta fälgarna jag hade hoppats - mest pga. att lyktorna inte ser tillräckligt svarta ut utan bara ser ut som plast med nåt under. Börjar nästan gilla kontrasten mellan de silvergrå lyktorna och fälgarna bättre... Åsikter..?
              Okej att strålkastarna syns lite mera när dom är grå... Det sticker ut en hel del, men jag tycker ändå att de svarta passar bäst. Det blir så mycket mer enhetligt...
              Fast du ska väl egentligen inte lyssna på alla andra, men de e kul me andras åsikter helt klart!
              // Helena

              Comment


              • #22
                Så sant, åsikter är bra. Nästan helt säker på svart nu, trots allt... ser lite mer diskret elakt ut med dem. Bilen blir nog ganska elak i slutändan dessutom, passande nog.

                Btw, höll på att missa din snygga invit tidigare i tråden Helena - inget illa ment och vet vad du menar men... såg bara så kul ut. (och vet att jag hade åkt på en hel del gliringar om det var jag som skrivit så till dig) Diggar "he he"- delen på slutet mest!


                Originally posted by Helena
                När får jag se den där då? Kommer du och hälsar på... hehe
                No offense, hade inte du pojkvän..?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Aapan
                  Så sant, åsikter är bra. Nästan helt säker på svart nu, trots allt... ser lite mer diskret elakt ut med dem. Bilen blir nog ganska elak i slutändan dessutom, passande nog.

                  Btw, höll på att missa din snygga invit tidigare i tråden Helena - inget illa ment och vet vad du menar men... såg bara så kul ut. (och vet att jag hade åkt på en hel del gliringar om det var jag som skrivit så till dig) Diggar "he he"- delen på slutet mest!




                  No offense, hade inte du pojkvän..?
                  Vaddå, de va en enkel fråga bara... Jo,jag har pojkvän! Men du är jättevälkommen att visa din bil för det, han skulle också tycka de va skoj!
                  Vem tror du hade kommenterat de? Riktas de till nån särskild?

                  EDIT: Frågan kom mest för att vi inte bor såå långt ifrån varann...
                  // Helena

                  Comment


                  • #24
                    Lugn... bara jag som är tröttkörd och allmänt slut i skallen, vissa saker blir roliga bara om man är på humör. (eller har sovit för lite) VET vad du menade, inget illa ment.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Aapan
                      Lugn... bara jag som är tröttkörd och allmänt slut i skallen, vissa saker blir roliga bara om man är på humör. (eller har sovit för lite) VET vad du menade, inget illa ment.
                      Nej,de e lugnt... bara lite förvånad att du kommenterade det så. Men du kanske ska gå och sova nu..

                      De blev väldigt off-topic nu, men de kanske inte gör nåt...
                      // Helena

                      Comment


                      • #26
                        OT...

                        ... på allvar var det. Men nu önskas fler synpunkter. Svart eller silvergrått? Koooooom ijännn!

                        Comment


                        • #27
                          jävligt nice
                          Fiat Coupé Turbo 20VT 1999

                          http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=186

                          http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=271

                          Comment


                          • #28
                            Svart, om mange själv får välja.. Nämen helt svart helt klart tycker jag. det skär sig lite med det gula o gråa tycker jag. Men smaken är som baken (många har sagt det ordspråket här på forumet, så jag var också bara tvungen)

                            Men som sagt. Svart, helt klart enligt mig
                            Fiat Punto GT -95
                            OZ Racing | EBC Greenstuff | Sparco carpets |

                            Comment


                            • #29
                              Utifrån att bilderna att döma, helt klart SILVER/GRÅTT lr va de e !
                              Svart ser så intetsägande, spec när de ser så mat to trött ut. Hade man kanske sprayat insatserna riktigt kolsvarta, så kanske de hadee nog funkat bättre.

                              Men som det är nu, helt klart första bilden! Skiljer dig lite fårn mängden också

                              Ta nu o lyssna på en guling, ja vet ju va ja snackar on
                              Audi A3 2.0TFSI Q Sportback
                              Coupé Plus 16v 2.0 (såld)

                              Mvh
                              Joksi

                              ¤ Garaget.org

                              ¤ Joksi.net

                              Comment


                              • #30
                                Jag står fast vid dem svarta. Silverfägade lyktor ser "fel" ut på en gul bil.
                                Attached Files
                                http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
                                http://www.garaget.org/?car=38250

                                Comment

                                Working...
                                X