Announcement

Collapse
No announcement yet.

Projekt TOGGEX!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by stilo andreas
    nu börjar man bli lite nyfiken om det har blivit nått mer byggt på pärlan? haha
    Njae... har mest snickrat på en övervåning i garaget. och letar för fullt efter en passande motor ännu. Imorgon ska jag köpa lite av de sista "tillbehören" till bilen dock.
    Har testat lite breddning för att finna om det blir rätt harmoni innan jag skaffar resterande saker och börjar bygga breddningen.
    ¤TOGGEX¤

    Comment


    • Detta stuket kommer det att bli på bilen.. Givetvis inpassat och ordning gjort. På dessa bilder sitter det fast lite spontant med tejp... men gav mig en personlig uppfattning om att jag har valt rätt väg !
      Attached Files
      ¤TOGGEX¤

      Comment


      • 2
        Attached Files
        ¤TOGGEX¤

        Comment


        • 3
          Attached Files
          ¤TOGGEX¤

          Comment


          • 4
            Attached Files
            ¤TOGGEX¤

            Comment


            • 5
              Attached Files
              ¤TOGGEX¤

              Comment


              • 6
                Attached Files
                ¤TOGGEX¤

                Comment


                • 7
                  Attached Files
                  ¤TOGGEX¤

                  Comment


                  • Ohyggligt svårt att få perspektiv på det hela med de ljusa bilderna som kameran skapade... en mer rättvismiljö var att se det live då man verkligen kunde se linjerna trots tejpen som uppbyggnad.
                    Projektet fortgår som sagt... men bara de sista bitarna faller på plats så är det klart för ombyggnad DeLuxe
                    ¤TOGGEX¤

                    Comment


                    • Nu har det skaffats lite mer saker...

                      Nu är det bara motor , stand alone sprut + alla småsaker kvar att skaffa sen börjas det








                      Ingen vet vad jag ska ha för motor frånset ngn enstaka... Men dessa kommer sitta på den! Kopplingen jag har säljs och denna kommer dit istället. En tre-skivig Alcon god för 1260NM då min gamla bara räcker till 840Nm..och det räcker ju inte..hehe....
                      Attached Files
                      Last edited by Togge; 6 January 2007, 23:44.
                      ¤TOGGEX¤

                      Comment


                      • Ännu en...
                        Attached Files
                        Last edited by Togge; 10 December 2006, 23:32.
                        ¤TOGGEX¤

                        Comment


                        • Och en nästan komplett koppling frånsett mittenlamellen...
                          Attached Files
                          Last edited by Togge; 10 December 2006, 23:32.
                          ¤TOGGEX¤

                          Comment


                          • Dubbla luftpumpar...
                            Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                            S/y Mascot
                            S/y Rebell
                            20vT
                            Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                            Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                            Comment


                            • Ser jäkligt

                              intressant ut. Skall bli kul att komma över på ett litet studiebesök. Och eftersom jag är en av dom få enstaka som vet vilka planer denna gossen har, så kan jag bara säga det kommer bli en av världens fräckaste coupeer. Håller tummarna.


                              Ses togge boy
                              före detta coupe trimmare
                              pimpig cadilacc deville
                              Sv1000s C-Ö

                              Comment


                              • Japp, det kommer det bli! Jag tippar på Världens galnaste ...
                                Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
                                Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

                                Comment

                                Working...
                                X