Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tempra 2.0IE Bilorienteringsbil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Så här ser det ut på kontoret

    OBS cykeldatorn som är ett fattigmans instrument när man tycker att 2000-3000kr är i saftigaste laget för en tripp mätare i samma veva som man köper bilen
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Men på arbetsplatsen ser det ut som vanligt
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Ni får ursäkta bildkvaliteten men jag fotar bara med telefonkameran. Så när skymningen kommer duger inte kameran riktigt.

        Nu är det bara hasplåt, extra ciggarettändarutag och hasplåt kvar tror jag.


        Sen skulle jag villja passa på att slå ett slag för bilorientering också. det är sjukt roligt och har inget med fotorientering att göra alls


        www.bilorientering.se

        Comment


        • #19
          Originally posted by Thomas
          men eftersom det ser lite väl mycket volvo 740i ut monterades det på gångjärn
          Hej, en varning för att göra hål i tätningen runt bakluckan, hade problem med avgaslukt i kupen de visade sig komma från otäta gummilister vid bakluckan!
          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
          S/y Mascot
          S/y Rebell
          20vT
          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

          Comment


          • #20
            Å tusan. Men nu är det visst försent jag lär väl märka hur det funkar på nästa tävling

            Nu känns det bara jobbigt att det är en vecka kvar. VILL åka fiat

            Comment


            • #21
              Oj jag glömde visst bort er. Ber så hemskt mycket om ursäkt!

              Fiaten har nu klarat av en säsong och resultaten har varit sprida och spännande.

              Läs mer här vet ja: http://bilo.homeunix.org/tavlingsref...t/blandat.html

              Nåväl allt har gått bra med bilen utom just idag när den bestämde sig för att bara totaldö, en härlig skruvar kväll imorgon och jag hoppas att den funkar igen. Annars blir det tajt med tävling på lördag.

              Finns det något rullningsskydd för motorn på tempra 2,0?

              /Thomas
              Attached Files

              Comment


              • #22
                det sedvanliga krocksensorn till vänster nere framför framdörren eller längre fram väl gömt under mattan,, gummiknapp för återställning.
                bryter strömmen till bränslepumpen
                Fiat for FUN

                Comment

                Working...
                X