Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fiat Coupe prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31


    Italiensk dag arrangeres 9. august. Veldig hyggelig om noen tar turen fra Sverige også

    www.italienskdag.no

    Olav: hvorfor 220V uttak?
    Coupé Fiat 20V Turbo Plus | Fiat Punto 75SX | Citroën CX 25 TRI | X: Lancia Delta HF Integrale 16V

    Comment


    • #32
      Vil ha 220V uttak for å kunne bruke bærbar pc i bilen. Bruke extern hardisk som gårpå strøm osv. Alltid kjekkt med en kontakt i nærheten Har omformer og alt, så er ikke noe kostbart, og jaa, er kjekkt å ha

      Fint du visste datoen for Vålerbanen..
      Jeg kommer ihvertfall helt sikkert dit ;D
      Å vinne er alt,
      tape er entet alternativ

      Comment


      • #33
        Ideelt sett ville jeg nok gått for 12V-12V omformer i bilen, da slipper du å gå omveien om 12V-230V-12V. Dessuten kan invertere skape endel trøbbel med stabilitet og støy. Men om du allerede har inverter er det jo verdt et forsøk

        olavr: jeg er enig i at grønt og beige passer veldig bra sammen, men husk at rødt og beige brukes flittig i andre biler fra Italia med godt resultat

        Har store forhåpninger om å komme meg på Italiensk Dag selv, men det er usikkert om det blir med Integralen. Kommer en å skal titte på den neste helg. Heldigvis har man to andre italienere i bakhånd
        Coupé Fiat 20V Turbo Plus | Fiat Punto 75SX | Citroën CX 25 TRI | X: Lancia Delta HF Integrale 16V

        Comment


        • #34
          Joa, kanskje det.. Trenger 20 v inn på datan da, så får se om jeg innvesterer i en omformer til det etterhvert. MEn skal da prøve med 220V først =) Brukt 220V utaket før, i andre biler og har da fungert bra der

          Jaa, Jeg synes liksom også at Sportsbiler skal være rød eller gul. Hehe.
          Ferrari ( Lillebror til Fiat ;p hehe) er jo knall fin som rød og beige interiør.

          Hehe,, jaa da er jo det ikke noe problem, hvis du har flere.
          Artig å se andre "Italienere" på banen da
          Å vinne er alt,
          tape er entet alternativ

          Comment

          Working...
          X