Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nu har jag bytt kamrem...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu har jag bytt kamrem...

    på min Marea 2.0 Det blev en nätt liten resa på 60 mil t.o.r till AutoAlfa i Göteborg. men det var det värt. Fantastiskt bra verkstad. De bytte även olja, filter och stift och alltsammans gick på 7600 kr. Jag kan bara varmt rekommendera denna verkstad.

    /Mikael
    Fiat Marea Weekend 155 20V -00
    Jaguar S-Type 4.2 Executive -03

  • #2
    Så bra

    Som vanligt då!
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Är det någon som vet om dom använder inställningsverktygen på autoalfa .

      Comment


      • #4
        Jo men tveklöst. Det måste de väl för att kunna få ett så bra resultat på så kort tid. Men enklast är väl att ringa och fråga 031-478025.


        Nej, Jag har inte aktier i företaget (men det kanske jag borde ha). Jag är bara så himla glad att jag har hittat en verkstad som inger förtroende. De är sällsynta i min värld.

        /Mikael
        Fiat Marea Weekend 155 20V -00
        Jaguar S-Type 4.2 Executive -03

        Comment


        • #5
          Originally posted by mikpa
          Jo men tveklöst. Det måste de väl för att kunna få ett så bra resultat på så kort tid. Men enklast är väl att ringa och fråga 031-478025.


          Nej, Jag har inte aktier i företaget (men det kanske jag borde ha). Jag är bara så himla glad att jag har hittat en verkstad som inger förtroende. De är sällsynta i min värld.

          /Mikael
          Inte säkert för det tar längre tid och göra det rätt . Påstår inte nu att dom fuskar eller så bara nyfiken. Men ska ringa och kolla med dom .

          Comment

          Working...
          X