Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny motor Gammal bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny motor Gammal bil

    Först tänkte jag höra om det går att montera en Porsche 997/911 -2011 motor/paket till en Fiat 126. Vad jag har förstått så är 126an en bakmonterad motor. Hur lätt är det att göra? Vad kam det kosta?

    Annars tänkte jag på på en fiat 128 med Audi TT RS 2,5L T Nya modellen eller en Nissan GTR 3,8L T -2009. Byter hela paketet hade jag tänkt motor med växellåda. Hur lätt är det att göra? Vad kan det kosta?

    Vill inte ha ifråga sättningar varför jag ska göra det. Vill bara veta om det är genomförbart utan att förändra allt i hela bilen. Den behöver inte va laglig vid besiktningen utan den ska gå att köra på väg bara utan att man får allt för mycket polis blickar. Vet också att vissa av er tycker man förstör bilarna men gillar stilen på bilarna men vill att det ska bli "lite" mer drag i dem. Tacksam för svar!

    Hare bra // Jonatan

  • #2
    Välkommen hit!

    Om du hittar en enda 126 utan Hayabusa-motor el.dyl. är du duktig, och jag tror inte många här gråter blod om du bygger om ännu en Polskifiat..
    Allt går men du får bygga om det mesta - är väl det bästa svaret från mig!
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Tack för bra svar. Då blir ingen ledsen iaf! Men finns någon som har gjort något liknande?

      Comment

      Working...
      X