Announcement

Collapse
No announcement yet.

Plugg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Plugg

    Hej,
    Är ny här, har en snabb fråga. Någon som vet vad dessa är? Min formspruta är väldigt gammal och formen verkar vara av samma ålder. Det står Fiat på formen och det är därför jag frågar här
    http://i57.servimg.com/u/f57/17/35/17/06/image11.jpg

    Click image for larger version

Name:	image11.jpg
Views:	1
Size:	102.3 KB
ID:	258184

    Mvh Claes

  • #2
    Ser ut som ett lock till vitt material?
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • #3
      Jag har ingen aning, jag kan noll om bilar.
      Kan det vara en plugg som sitter på undersidan av bilen? Om det ens är till en bil.

      Click image for larger version

Name:	image(1).jpg
Views:	1
Size:	98.4 KB
ID:	248910
      Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	92.9 KB
ID:	248912
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Sitter nog på ngt synligt ställe med tanke på de utseendet, kanske för att täcka ett skruvhål ed.
        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
        S/y Mascot
        S/y Rebell
        20vT
        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

        Comment


        • #5
          Det är väl till för att tillverka nya gummipluppar som sitter bl.a. i golvet inne i bilen, eller bagagegolvet .... eller vad det nu är för storlek på dom. Täckhålsplugg som någon säger om de är mindre.
          //R//

          Comment


          • #6
            Jag tror jag fått svar på vad det är, dom ska nog vara i gummi och täcka igen dräneringshål. Tack för svar

            Comment


            • #7
              Dom är 2.5cm i diameter.

              Comment

              Working...
              X