Announcement

Collapse
No announcement yet.

fläkt till kylare fiat 127

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fläkt till kylare fiat 127

    Hej! Är ny här på forumet och nybliven fiat ägare, har sneglat länge på dessa skönheter.. så det blev en 74as 127a! Den skulle bara slängas ihop och sommarlekas med , meen det sket sig snabbt när delar är så billiga, blir nog en helrenovering innan vintern är över!
    Jag köpte den med överhettad motor så nu är allt klart förutom kylarfläkten som konstrar..
    Jag har 12v + fram till motorn sen bryggar jag den nya givaren för att få jord och TADA!! Jag får 12 + tillbaka till reläet?? Fältar motorn? för med direkt ström på startar den med lite gnistbildning vid kabelanslutning (inte helt kortis?) .
    Vilka fläktmotorer passar och är den någon som har en till salu??

    Mvh Bosse

  • #2
    Jepp! Fläkten och några lådor andra delar finns utanför Nyköping. Blir det långt att åka för dig?
    Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

    Comment

    Working...
    X