Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lag

    det är väl ingen lag som säger att man måste ha lyktspolarna? Tänkte att jag skulle skippa dom på den nya stötfångaren (dom är ju så fula) nu när jag ska plocka ihop Uno Turbon....
    Snart får jag nog ta ut den, det börjar att bli på tiden!
    /HH

  • #2
    nej, inget som dom testar på sbp.

    dom kollade knappt någontin när jag besiktigade för några dagar sedan. saxat från det jag skrev på lazzat:

    På tal om besiktning, var och besiktigade precis.

    jag rulla in på besiktningen, snubben kom fram och lyfte på huven och sa:
    här har du trimmat?

    jag: eeh .. nej...

    han: ropar på en till..

    nu är dom två på min bil. avgaserna kunde dom inte testa pga mitt slutrör. puhh , tänkte jag (stora spridare)
    plastrutorna brydde dom sig inte om.. inte heller att det satt en ic i hela fronten , he he

    väl uppe pålyften blottas en cat med 1"anslutning lite fint påskarvat på min 3" downpipe

    han : måste bara ut och köra..

    jag: tänkte för mig själv "faan dom tycker bara det är kul"

    efter han åkt runt och phhyssst lite så var han nöjd och belåten , stanna bakom husknuten då hade dom instickslamda.
    en satt i och en höll i lamdan , medans värdena flaxade. Tillslut fick jag fina värden (mycket k-sprit).
    gav mig ett blankt papper och frågade mig om jag har kört på blackrace.(!) ja sade jag och var mycket glad.
    Fiat uno 355hk på 1.3 liter
    X1/9
    www.kallebacksmotor.se

    Comment


    • #3
      Hahaha..!! Grattis..

      Henrik: Jag tog av mina stora fula spolarmunstycken (på Argentan) 1994 och det har gått bra varje år!
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • #4
        Japp. Jag har varken torkare eller spolare till min lyktor och det är inget som någon anmärker på.
        .:: mattias
        .:: http://www.hellstedt.com/fiat

        Comment


        • #5
          Jens

          vilka schyssta besiktnings killar du verkar att ha! vart besiktar du?? Det är alltid avgaserna dom ska hålla på att dryga sig med i evigheter där jag brukar vara...Förra året hade jag i sprit från en 20 liters dunk (inte hembränt) blev lite mycket ,så att bränsle pumpen lät illa ett tag smorde väl inte nog. men ren blev bilen!! Dom testade flera gånger o det blev bara typ 0.0...
          Men dom tyckte bilen var rolig när dom körde ett varv
          /HH

          Comment

          Working...
          X