Announcement

Collapse
No announcement yet.

Batteri, gäller nybilsgarantin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Batteri, gäller nybilsgarantin?

    Hejs!
    Mitt batteri i Punton börjar bli riktigt dåligt. Laddar ur sig snabbt trots längre körsträckor. Bilen har garanti kvar, men den kan väl ändå inte gälla batteriet....eller?
    Någon som med säkerhet vet vad som gäller?

    Självklart kan jag höra med Fiat men ibland går det snabbare att få svar på ett forum
    Stilo & GSXR1000 Race

  • #2
    De e väl 2års garanti på de flesta batterier... så räkna fram hur gammal batteriet e
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      Originally posted by 84jr0
      De e väl 2års garanti på de flesta batterier... så räkna fram hur gammal batteriet e
      Nybilsgarantin går ut i april så batteriet är med andra ord snart 3 år. Frågan är alltså hur omfattande Fiats nybilsgaranti är?
      Stilo & GSXR1000 Race

      Comment


      • #4
        Originally posted by Anell
        Nybilsgarantin går ut i april så batteriet är med andra ord snart 3 år. Frågan är alltså hur omfattande Fiats nybilsgaranti är?
        Ja tror inte du har garanti på batteriet då men de e klart värt o ringa o kolla upp de...
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Originally posted by 84jr0
          Ja tror inte du har garanti på batteriet då men de e klart värt o ringa o kolla upp de...
          Nä, det TROR inte jag heller. Det var därför jag frågade om någon visste hur det ligger till ;-)
          Stilo & GSXR1000 Race

          Comment

          Working...
          X