jag hade ca 140 hk vid 5000 .. riktigt imponerande
orginal är väl 105 ? antar att det är den effekten jag haft ungefär vid det varvet..
man tror ju ofta att man har mer än man tror.. nu låg orginal tändmapp i så inget var förändrat .
Nu byter jag nog kamm , planar toppen måste igentligen få tag i en skäringspackning eller ett verktyg så att man kan oringa blocket på plats.. den sitter ju så fint i bänken nu..
har även en liten filmsnutt när packningen gick ..låter rätt gott om turbon. inte en spikning då packningen gick insugs tempen låg 40 grader.. I loggen såg man tydligt att laddtrycket flaxade hela tiden .. packningen gick på alla cylindrar varav 2 cylindrar var helt fulla med vatten..
måste trycksätta kolvarna för att se så att inte ringlandet gett upp.
orginal är väl 105 ? antar att det är den effekten jag haft ungefär vid det varvet..
man tror ju ofta att man har mer än man tror.. nu låg orginal tändmapp i så inget var förändrat .
Nu byter jag nog kamm , planar toppen måste igentligen få tag i en skäringspackning eller ett verktyg så att man kan oringa blocket på plats.. den sitter ju så fint i bänken nu..
har även en liten filmsnutt när packningen gick ..låter rätt gott om turbon. inte en spikning då packningen gick insugs tempen låg 40 grader.. I loggen såg man tydligt att laddtrycket flaxade hela tiden .. packningen gick på alla cylindrar varav 2 cylindrar var helt fulla med vatten..
måste trycksätta kolvarna för att se så att inte ringlandet gett upp.
Comment