Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stereo fråga: Spela upp från extern ljudkälla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stereo fråga: Spela upp från extern ljudkälla

    Hej alla glada...


    Troligen kommer det bli en lång resa med Stilon genom Europa så jag tänkte fixa lite underhållning i den!

    Så jag funderar starkt på att köpa en sån här ---> http://se.pricerunner.com/sound-and-...216839/details

    Fördelen är att jag kan plocka ut den och använda den för att lagra bilder från digitala kameran och lämna ifrån mig bilen och ta den på båten lr nått...

    20GB eller 80GB inte bestämt mig än men frågan är hur jag ska få ljud via bilens stereo?

    Hur funkar det med CD-växlar utagen? Kan man endast använda "ljud kontakten"?

    Nån som vet?

    //Almir
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

  • #2
    Det borde gå att använda ljudingången till denna men det beror på om du kan få igång den utan att koppla till en cd växlare,,,
    Det borde gå att få reda på hos tillverkaren av stereon,,
    //Danne
    A tosser is a tosser, no matter what mode of transport they're using

    Comment


    • #3
      Originally posted by Danneape
      Det borde gå att använda ljudingången till denna men det beror på om du kan få igång den utan att koppla till en cd växlare,,,
      Det borde gå att få reda på hos tillverkaren av stereon,,
      //Danne
      Jag tycker oxå att det borde gå men man måste "lura" stereon att den tror att CD-växlare finns inkopplat, för nu händer inget om man byter ljudkällan på Source-knappen den växlar mellan Radio/CD

      Tillverkaren till min stereo är Visteon...
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment

      Working...
      X