Puuhh!
Efter att ha bytt tank, soppafilter, tändkablar, stift (ett antal ggr), dumpventil, tändboxar, ventilstyrningar + tätningar, m.m., under 2 ÅRS TID, är problemet löst.
Den ryckiga gången och kraftförlusten vid varm motor berodde på:
TAM TA RAA!!
Bucklig bränsletrycksregulator!!!
Nån jävel har nån gång hållt den rätt hårt med en tång. 100 spänn på skroten och 5 min att byta. Nu ska jag bara byta mina, ganska nya, väldigt överhettade (pga lågt bränsletryck), NGK-stift.
Tack ändå för alla tips.
Efter att ha bytt tank, soppafilter, tändkablar, stift (ett antal ggr), dumpventil, tändboxar, ventilstyrningar + tätningar, m.m., under 2 ÅRS TID, är problemet löst.
Den ryckiga gången och kraftförlusten vid varm motor berodde på:
TAM TA RAA!!
Bucklig bränsletrycksregulator!!!
Nån jävel har nån gång hållt den rätt hårt med en tång. 100 spänn på skroten och 5 min att byta. Nu ska jag bara byta mina, ganska nya, väldigt överhettade (pga lågt bränsletryck), NGK-stift.
Tack ändå för alla tips.
Comment