Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ac

    har problem med kondens från AC (20vt) som inte rinner bort (luktar apa när man kör den "ac") nån som har koll på var avrinningen sitter måste vara täppt eller nått?
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

  • #2
    säker på att det är avrinningen?
    ett igensatt skitigt kupéfilter kan stinka rättbra oxå tro mig!

    Comment


    • #3
      ok - tack ska kolla de var ett tag sen ja bytte :-)
      Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
      S/y Mascot
      S/y Rebell
      20vT
      Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
      Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

      Comment


      • #4
        Originally posted by lobo
        säker på att det är avrinningen?
        ett igensatt skitigt kupéfilter kan stinka rättbra oxå tro mig!
        Verkar försvinna varefter jag använder den :-)
        Skall nog köras lite oftare även på vintern,
        ska hursomhelst kolla filtret..

        efter semester i Fiat landet :-)
        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
        S/y Mascot
        S/y Rebell
        20vT
        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

        Comment


        • #5
          min står på året runt torkar ju inte ut packningar o så då

          Comment

          Working...
          X