Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad e detta för fälg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vad e detta för fälg?

    Är det nån som vet vad detta är för fälg. Vet bara att det är typ 13" eller 14" fälg med bultmönster 4x98. Vill ha mera info om det bredd, storlek,märke, et osv.
    Skulle eventuellt vilja ha sådana på bilen, vitlackerade.
    Attached Files
    Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

  • #2
    nope inte säker men jag hittade den på www.a112.de så det borde vara grejer som passar. Klart, en 4x100 kan man få att passa också.
    Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

    Comment


    • #3
      det står på sidan du hittade den att dom är av märket VIAL, och du är inte ensam att vara ute efter dom:

      http://www.pagenstecher.de/topic1013...-kommenve.html

      det är inte lätt att hitta dom då dom inte tillverkas mer, fast det borde ju finnas kopior eller liknande. vita blir dom helrätt på din bil och jag hojtar till om jag finner en uppsättning till dig, lycka till med sökandet

      Comment


      • #4
        schysst tack för infot.

        Förresten..jag såg din bil på sturup och i falsterbo...riktigt najs...vita fälgar rockar.
        Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

        Comment


        • #5
          tackar,

          det var en stor besvikelse detta året på falsterbo, alldeles för få bilar gemfört med förra året då dom hadde enzon, carrera GT, diablo gt och fler äldre bilar desutom.... + att man var tvungen att betala detta året som jag slapp förra

          Comment


          • #6
            Fick reda på vad det är för fälgar av säljaren nu...det är tydligen gammla MOMO fälgar 6x13 men desvärre hade han bara 2 st kvar Säljes för 40 euro.
            Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

            Comment


            • #7
              OZ Racing eller Revolution Wheels har vita liknande har jag för mig.

              Comment


              • #8
                O.Z. Superleggera og Compomotive TH3?



                Last edited by epifant; 7 August 2006, 08:38.
                Coupé Fiat 20V Turbo Plus | Fiat Punto 75SX | Citroën CX 25 TRI | X: Lancia Delta HF Integrale 16V

                Comment


                • #9
                  Mums.....vill ha!
                  Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

                  Comment

                  Working...
                  X