Hej alla glada entusiaster!
Jag har en oerhört tjusig knallgul 126-a, med tyg-tak!
Trots denna härliga kulör är bilfan inte särskillt pigg på att starta, när den e kall. Startgas rakt in i förgasaren är ett måste.
Detta passar inte mig så bra, eftersom jag är deltidsbrandman och just nu tänkte använda klenoden som bruksbil.
Choken fungerar bra...
När bilen e varm så går den som en klocka!
Kan det vara att jag ska byta stift eller nått annat?
Får erkänna att jag är ganska rudis på de här 2 cylindriga luftkylda sakerna!
Med hopp om proffshjälp! Eller.. Vilken hjälp som helst!
Tips o trix någon?
MVH
Cookie
Jag har en oerhört tjusig knallgul 126-a, med tyg-tak!
Trots denna härliga kulör är bilfan inte särskillt pigg på att starta, när den e kall. Startgas rakt in i förgasaren är ett måste.
Detta passar inte mig så bra, eftersom jag är deltidsbrandman och just nu tänkte använda klenoden som bruksbil.
Choken fungerar bra...
När bilen e varm så går den som en klocka!
Kan det vara att jag ska byta stift eller nått annat?
Får erkänna att jag är ganska rudis på de här 2 cylindriga luftkylda sakerna!
Med hopp om proffshjälp! Eller.. Vilken hjälp som helst!
Tips o trix någon?
MVH
Cookie
Comment