På väg mot Berlin.. Men vad står på släpet därborta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nürburgring
Collapse
X
-
-
Comment
-
Comment
-
Det var mina bilder. Hade även en stor bunt bilder på mobilen men tyvärr försvann den i fyllan o villan i Amsterdam. Ack!
Vet att det även finns några filmklipp i varierande storlek, kommer nog upp så småningom.Last edited by per; 24 July 2009, 20:10.
Comment
-
Trevliga bilder. Önskar jag kunnat hänga på.Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.
Comment
-
Mycket trevliga bilder och repportage Per! Dessutom gillar jag din front med LE-corner splitters. Snyggt och ovanligt!Kör tyskt, drömmer om italienskt
Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar
Comment
-
Tack Almir!
Comment
-
De kanske har likadana front-areor?
Ja det blir dyr sopparäkning nu, 18kr/litern och 1.85l/mil..
Comment
-
Ett litet klipp från Brünnchen 090713 där jag och Putt kör förbi..
http://www.youtube.com/watch?v=Ps_9VxO58PY
Filmat av Ante, editerat och upplagt av Maz. Tack för det!
Har ett klipp till som det filas på.
Comment
-
Du får väl ursäktas av att det var en DKW 4WD.
Comment
-
Passande nog hade Ante med sig både filmkamera och stativ med sugproppar..
Här är mitt varv:
http://www.youtube.com/watch?v=cHG7AI7ucAY
Motorn var inte riktigt varm så det är lite lugnare i början, sen var det mitt tredje varv så jag kunde inte banan så bra - vilket syns..
Hade även takluckan lite öppen = rätt mkt vindbrus.
Just detta varv hände nåt med framvagnen i karusellen, bilen blev mkt mer instabil efteråt.. Som om jag fick lite toe-out. Ska kollas upp i dagarna.
Återigen tack till Ante, och till Maz för edit och uppladdning!Last edited by per; 4 August 2009, 01:22.
Comment
Comment