Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sviestad 11/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sviestad 11/10

    Tänkte redan nu lägga ut en blänkare:

    11/10 (en Söndag) kl 10-16 är det körning på Sviestad i Linköping. Brukar vara en kul blandning av bilar och ganska humana priser (har för mig att det kostar 200-300 kr).

    Får jag bara ihop bilen (en äcklig Volvo backade in i den) så ska jag köra.
    Fiatlös

    ___________________

    Uno Turbo, Marea Weekend, Punto GT x 2

  • #2
    Hej låter kul, ska kolla hur schemat ser ut den dagen. Ska få till bromsarna först bara... Trist med påbackning, blev det stora skador?
    Fiat Punto GT - Turbo for fun

    Comment


    • #3
      Hade varit kul avslutning på säsongen men då är jag bortrest
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        Originally posted by Freddan_BA
        Hej låter kul, ska kolla hur schemat ser ut den dagen. Ska få till bromsarna först bara... Trist med påbackning, blev det stora skador?
        Nja... en stor buckla i passagerardörren. Går ju på den andres försäkring men det är ju struligt ändå.
        Fiatlös

        ___________________

        Uno Turbo, Marea Weekend, Punto GT x 2

        Comment


        • #5
          Lyfter denna...

          Nu på Söndag är körningen. En röding (500 kr) för körning. 100 pix för pr-licens.
          Fiatlös

          ___________________

          Uno Turbo, Marea Weekend, Punto GT x 2

          Comment


          • #6
            Har ingen körbar bil till säsongsavslutningen men kommer hoppa runt lite mellan några alfor.
            Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

            Comment


            • #7
              Förhoppningen är att komma, bromssystemet lever sitt egna liv, men hoppas kunna lösa det ikväll, hälften löst igår kväll!
              Fiat Punto GT - Turbo for fun

              Comment


              • #8
                Härligt!

                Jag kommer vara där vid 9:30 ungefär.
                Fiatlös

                ___________________

                Uno Turbo, Marea Weekend, Punto GT x 2

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Freddan_BA
                  Förhoppningen är att komma, bromssystemet lever sitt egna liv, men hoppas kunna lösa det ikväll, hälften löst igår kväll!
                  Hann du få ordning på bromsarna?

                  Hoppas ni hade trevligt och kul på banan.
                  Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

                  Comment


                  • #10
                    Var riktigt kul på Sviestad. Jag och Freddan hade en par riktigt roliga varv när vi jagade varandra. hans bromsar funkade väl ok till en början men senare på dan bjöds det på nednötta belägg

                    Lite fuktig vägbana i början av dagen (gjorde en bredsida i 120 km/h) men sen torkade det upp.

                    Magnus körde Alfa 164:a och var snabb, så länge han inte tog omvägar utanför banan
                    Attached Files
                    Fiatlös

                    ___________________

                    Uno Turbo, Marea Weekend, Punto GT x 2

                    Comment


                    • #11
                      Plåten bucklas av farten!
                      Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                      S/y Mascot
                      S/y Rebell
                      20vT
                      Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                      Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                      Comment

                      Working...
                      X