Announcement

Collapse
No announcement yet.

Träff med fika i GBG ????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Träff med fika i GBG ????

    HEJ jo jag tänkte kolla när vi ska ta fika nästa gång för vi skulle ju ta en biltur med ??

    eller vad säger ni för jag är sugen på att träffas igen ???
    Attached Files
    Last edited by alx; 29 May 2011, 16:27.
    älskar Fiat

  • #2
    Nordpolen eller Brobacken, helgen 10-12/6? hade funkat. Ngn som känner för detta?
    http://i940.photobucket.com/albums/ad241/jordbo/The%20X-files/friat8.jpg

    Comment


    • #3
      Fin fikabild!

      Ja, nordpolen låter som en rejäl biltur... antar att du syftar på något inom västsveriges gränser dock...
      Var ligger ställena du föreslår? Googlemap-länk tack :P

      Datumet låter bra, lördag tex
      Coupé 20VT LE -99 Svart
      Camaro V8 1LE -14 Röd
      Huracan V10 610-4 -14 Grå
      Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

      Comment


      • #4
        Bra förslag, eftersom det är du som får åka en bit kan du väl föreslå ett datum så försöker vi köra på det!
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          jo det skulle vara bra fredag eller lördag skulle passa mej bäst !

          men var vi ska börja och och vilken tid går vad som hällst för mej !!
          älskar Fiat

          Comment


          • #6
            Den helgen skulle funka för mig också...
            à la London designmarknad - www.alalondon.se

            Comment


            • #7
              Brobacken ligger vid anten,grym väg gbg-landvetter-lerum-alingsås-anten,trevlig kaffestuga.nordpolen=vara.:-)
              http://i940.photobucket.com/albums/ad241/jordbo/The%20X-files/friat8.jpg

              Comment


              • #8
                okej den turen värkar rolig och spänande men när och vilken dag ska vi åka ?

                så vi ska börja i anterna eller ??

                för jag kan hella fredagen och efter 18 på lördagen eller på söndag kan jag hella dagen så vad säger ni ?

                MVH Nickals (VD F.S.Clubben)
                älskar Fiat

                Comment


                • #9
                  hej nå hur ska vi göra för det är inte så många dagar kvar nu så vad säger ni ????


                  jag kan eftermidan på lördag eller hella söndagen men vad säger ni ???

                  MVH Nicklas
                  älskar Fiat

                  Comment


                  • #10
                    Kanske söndag då!? Start kl.12, kanske vid Shellmacken i Mölnlycke?

                    Då är man direkt vid landvettersjön, sen via landvetter till Lerum, och vidare till Alingsås/Brobacken...

                    Fick improvisera karta...hoppas ni förstår

                    Varit i Amsterdam 1v, allt är snurrigt nu
                    Attached Files
                    http://i940.photobucket.com/albums/ad241/jordbo/The%20X-files/friat8.jpg

                    Comment


                    • #11
                      Lite svårt att komma loss en längre stund så där på helgen, känns som de jämt är fullbokade. Just en sådan tur blir lite av halvdagsprojekt, hade varit trevligt med lite körning dock, det håller jag med om.

                      Kanske försöka med något mer än bara däckssparkning nästa gång, med något som inte tar riktigt så mycket helg i anspråk?
                      à la London designmarknad - www.alalondon.se

                      Comment


                      • #12
                        Tja, det var ju bara ett förslag, men själva trippen tar ca 1tim en väg...så det skulle vara ett 4tim projekt t/r, fast vardagar funkar för mig oxå.

                        Någon som har ngt förslag!!?
                        http://i940.photobucket.com/albums/ad241/jordbo/The%20X-files/friat8.jpg

                        Comment


                        • #13
                          hej var tog ni vägrn för jag stod där i 4 nästan 5 timar och vänta på att det skulle komma någon med det kom ingen så varför ??


                          men vill ni ta någon annan helge eller med en annan trip så är jag med så klart om det är att ni med då ???¨


                          MVH Nicklas
                          älskar Fiat

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by F.S.clubben
                            hej var tog ni vägrn för jag stod där i 4 nästan 5 timar och vänta på att det skulle komma någon med det kom ingen så varför ??


                            men vill ni ta någon annan helge eller med en annan trip så är jag med så klart om det är att ni med då ???¨


                            MVH Nicklas
                            Hej Nicklas,

                            Är det dålig respons och nästan ingen svarar så brukar det bli inställt. I det här fallet var det bara Michel som svarade att han kunde och han fick inget svar på sitt förslag och antog nog att ingen annan var intresserad/kunde.

                            Tråkigt att du stod och väntade, jag skulle gärna hänga med på en tur längre fram men som jag skrev tidigare så har jag svårt att komma iväg på en längre tur som nu var föreslaget.

                            Ha det fint!
                            à la London designmarknad - www.alalondon.se

                            Comment


                            • #15
                              okej då förstår jag det !

                              men det är ingen som säger att vi måsete åka så långt om det är det som är problemet !
                              för det som jag hade tänkt mej var att vi skulle träffas och ficka något och kanse åka en litten svänge tillsammans !!

                              MVH Nicklas
                              älskar Fiat

                              Comment

                              Working...
                              X