Announcement

Collapse
No announcement yet.

Träff i Skåne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Träff i Skåne?

    Ja, vad säger ni gott folk som bor här nere i södern. Ska vi se om vi kan skramla ihop till en liten fiat-träff här nere i krokarna?

    Förslag på städer att ses i är Malmö eller Helsingborg.

    Söndag 2/10 eller 9/10 kanske kan vara något?
    Vid 16-snåret borde väl vara lagomför att folk ska hinna vakna till liv och solen inte försvinna allt för snabbt.

    Hojta till här under om det är någon som är sugen.

    Mvh /Axel
    Coupé 20VT -99 - Projekttråd

  • #2
    Finns inte många fiats här nere. Bättre om du kommer på nån av de vanliga bilträffarna som hålls på onsdagarna och söndagarna , se garaget.org. för info. Jag tittar gärna på din coupe.
    Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

    Comment


    • #3
      Hej !!

      Ni får gärna besöka mig på Nobelvägen 58. Vi har en Motorsport-butik där som vi startar upp i månadsskiftet Sep/Okt igen. Den har legat nere sedan min far tyvärr gick bort ifjol. Det vi ska syssla med där nu blir Italien inspirerat med en helt egen kollektion "ITALIAN RACE EDITION" med handskar, overaller, flaggor, PR-stuff mm.
      Vi har också vår egen tillverkning av Bilvårdsprodukter med en helt egen site, där vi nu kommer lansera vår Italenska "Edition"

      Jag bjuder gärna på fika och snackar lite skit där.
      Hör av er om ni blir sugna

      Mvh: Jesper ÅBR Motorsport www.flatoutperformance.se
      www.flatoutperformance.se

      Comment


      • #4
        Hej. Har varit inne hos dig ett par gånger när jag hade punton. Har faktiskt undrat sista tiden om du finns kvar, tänkte komma in och höra om du hade spacers. Vi ses
        Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

        Comment


        • #5
          Hej !!

          Vi finns normalt i Staffanstorp nuförtiden. Vi har fullt av racegrejor här också om du behöver något.

          www.bjornes-auto.se

          Mvh: Jesper
          www.flatoutperformance.se

          Comment


          • #6
            Där ser man, ska kika in på garaget så blir det nog ett besök på någon träff snart.

            Trevligt Jesper, har noterat att det hänt något i lokalen. Blir nog ett besök så småningom, bor några hundra meter bort bara.
            Coupé 20VT -99 - Projekttråd

            Comment


            • #7
              Den 7e okt ska det bli en stor avslutnings fest (streetrace säsongen) på meca raceway. Det är fritt inträde och om man vill köra på banan med sin bil kostar det bara 100 kr. Jag ska nog testa med mazdan.
              Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

              Comment

              Working...
              X