Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nürburgring 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ante Det är ingen turistkörning på måndagen.
    Ja juste ja, så var det!

    Originally posted by Ante Hotel i Paris är dyrt, i alla fall för vad man får. Prova att hitta något som ligger lite utanför, men har bra förbindelser med Metron. Garage brukar kosta extra, typ 20-50 Euro per natt eller så. "Snåltricket" är att hitta något hotel där parkering ingår.
    Försöker hitta något bra område som inte är för centralt. Man skulle kanske kunna hitta ett parkeringshus i närheten av hotellet. Så gjorde vi i Madrid. Borde finnas gott om sådana även i Paris? Svårt att få fram info om parkering på Hotels.com. Får titta närmare på det.

    Originally posted by Ante
    Navigon är dom som är lättast och smidigast att använda, Garmin suger, TomTom är dryga. Kort sammanfattning.
    Det var intrycken jag fått av de olika märkena också =)

    Comment


    • Vilken väg var det nu man skulle undvika A1 eller A7?
      Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

      Comment


      • Åkte du på nån av dem i söndags Ante..?
        Det kanske man inte gör från Kiel (?)..

        A7 har varit klart bäst förut. Senast 2010 iofs...
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • Tål din lack OlioFiat..?

          Körde förresten en Scirocco 1.4TSI idag!
          Fint bygge men lite indirekt i reaktionerna kanske. R är säkert mkt vassare?
          Last edited by per; 24 May 2012, 16:25.
          Argenta 120ie -85
          Alfa 75 3.0V6 -90
          BMW Z4M Coupe -06
          BMW 118dM -10
          Coupe 20VT -98 RIP
          125 Special -72 RIP

          Comment


          • Finns en väldigt stor risk att jag inte kommer kunna hänga med på resan trots allt. :-(

            Är det någon som är intresserad av rummet jag bokat på pension Daniels så säg till. Tror inte det är uppskattat att jag avbokar så sent.

            Comment


            • Neeeejj... Varför?
              Argenta 120ie -85
              Alfa 75 3.0V6 -90
              BMW Z4M Coupe -06
              BMW 118dM -10
              Coupe 20VT -98 RIP
              125 Special -72 RIP

              Comment


              • Originally posted by per
                Neeeejj... Varför?
                mm sjukt tråkigt. Kommer antagligen gå ut på ett nytt uppdrag innan semestern. Måste anpassa mig efter deras semestrar. Vet inte än hur det blir. Lite jobbigt eftersom jag inte kan planera något.

                Comment


                • Kan du inte boka semestern o hålla den? Det låter som en dålig arbetsgivare det där.
                  Argenta 120ie -85
                  Alfa 75 3.0V6 -90
                  BMW Z4M Coupe -06
                  BMW 118dM -10
                  Coupe 20VT -98 RIP
                  125 Special -72 RIP

                  Comment


                  • Originally posted by per
                    Kan du inte boka semestern o hålla den? Det låter som en dålig arbetsgivare det där.
                    det kanske mest är att jag är intresserad av det nya uppdraget. Måste offra mig lite. :-)
                    Men jag får se vad som händer. Inte helt säkert ännu.

                    Comment


                    • Originally posted by Miller
                      Finns en väldigt stor risk att jag inte kommer kunna hänga med på resan trots allt. :-(

                      Är det någon som är intresserad av rummet jag bokat på pension Daniels så säg till. Tror inte det är uppskattat att jag avbokar så sent.
                      Jag är massa intresserad naturligtvis
                      Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                      S/y Mascot
                      S/y Rebell
                      20vT
                      Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                      Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                      Comment


                      • Originally posted by pazzo
                        Jag är massa intresserad naturligtvis
                        jag tänkte nästan det Pazzo :-)
                        Vi kan höras om hur det blir. Behöver du avboka något Isf?

                        Comment


                        • Hej, nej funkade inte så bra med bokningen förut
                          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                          S/y Mascot
                          S/y Rebell
                          20vT
                          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                          Comment


                          • :-(

                            Hehe

                            Comment


                            • Almir är sugen!!!!!
                              Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
                              Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

                              Comment


                              • Vi har bytt eller bytet sker på plats
                                Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                                S/y Mascot
                                S/y Rebell
                                20vT
                                Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                                Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                                Comment

                                Working...
                                X