Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lanciaklubben bjuder in till körning på Gröndal 2.a maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lanciaklubben bjuder in till körning på Gröndal 2.a maj

    Saluti italienska bröder och systrar.
    Hoppas ni godkänner att mitt första inlägg är en inbjudan till en av Lanciaklubbens träffar.
    Men ni är alla varmt välkomna på Lanciaklubbens första aktiva träff.

    Dagen efter vårmönstringen för alla italienska fordon torsdag den 1:a maj vid Skokloster har Svenska Lanciaklubben bokat Gröndals Motorstadion för gemensam aktiv körning och klubbdag.

    För de som ämnar köra på banan kostar det 600 kr per förare/bil + 150 kr för banåkarförsäkring (som löses kontant på plats). Antalet platser är begränsade till 36 bilar.

    Samtidigt som det är körning på banan är det stående träff kombinerat med bakluckeloppis på den stora parkeringen i anknytning till banan.

    Ankomst till Gröndals Motorstadion sker vid klockan 9:00 och körningen börjar 10:00 och pågår fram till 16:30. För de som ej tänkt köra på banan är det fritt att komma under hela dagen.

    Körningen kommer att delas upp i 4 grupper, 2 snabba och 2 lugna. Detta för att alla, gammal som ung, ska kunna köra i det tempo som passar förare samt bil.

    Sista anmälan kan göras fram till 1:a maj eller tills platserna tar slut. Betalning sker i samband med anmälan och är bindande efter den 1:a april varefter det inte längre går att få tillbaka sin anmälningsavgift.

    Anmälan görs genom att skicka namn, adress, telefonnummer, medlemskap och registreringsnummer alternativt bilmodell antingen per e-mail eller vanlig post. Därefter skickas en bekräftelse samt betalningsuppgifter till dig.

    Varmt välkomna
    Hector Garcia
    Bitr. Klubbmästare

    Kontakt:
    Hector Garcia
    Ynglingagatan 17
    113 47 Stockholm
    073-6478711
    hectorfredrik@gmail.com

  • #2
    Tack för inbjudan, det låter jättekul och ligger nära. Men det faller väl in på en fredag, någon som vet om det är klämdag?
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      Hej, jo det är en klämdag vilket förhoppningsvis underlättar för ledigheter etc. Tyvärr har vi inte medlemsantalet för att kunna dra runt ett helgevenemang, så därför fick det bli en vardag.

      Comment


      • #4
        Blir det av?
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Ser inte ut så enligt detta i alla fall: Event i CARs Aktivitetskalender Ingen mer info dock, annat än att titeln ändrats.
          Coupé 20VT LE -99 (#565)

          Comment


          • #6
            Hej, ledsen för att jag missade att informera. Vi fick in 3 anmälningar varav två hann betala så vi valde att ställa in träffen. Vi jobbar vidare inför framtida träffar istället.
            Mvh
            Hector Garcia

            Comment


            • #7
              Kanske lite för nära 1maj + Gelleråsen?
              Argenta 120ie -85
              Alfa 75 3.0V6 -90
              BMW Z4M Coupe -06
              BMW 118dM -10
              Coupe 20VT -98 RIP
              125 Special -72 RIP

              Comment


              • #8
                Det var efter önskemål från lanciaägare att försöka kombinera med en större träff då vi är ganska utspridda. Meningen var egentligen att få in lite nytt blod i lanciaklubben i form av integrale-ägare men uppslutningen var så dålig att vi bestämde oss för att ta in fler italienska märken. Därför blev det kort varsel etc. Nu blev det som det blev och vi har lärt oss en massa inför framtida evenemang.
                /H

                Comment

                Working...
                X