Announcement

Collapse
No announcement yet.

FCC träffkalender 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FCC träffkalender 2015

    Jag jobbar med FCC:s träffkalender för 2015. De flesta aktiviteterna är i södra Sverige men det finns ju Fiat i resten av landet också!

    Har ni tips på någon bra träff runt om i landet så tar jag emot tips..! Vill någon hålla i en klubbruta någonstans så hör av er!

    Har bl.a fått tips om Stoxa marknad i närheten av Arlanda. Någon som kan hålla i en klubbruta där?

    Mvh

    Morgan
    captainmorgan

  • #2
    Jag var på Stoxa förra året och det var mycket trevligt. Åker nog i år igen, kan säkert hålla i en klubbruta om det är så.
    Christian

    Kör nu:


    I garaget:

    Comment


    • #3
      Härligt!!! Kul att fler vill hålla i något. Klubben ställer upp med tält,flaggor,tidningar mm samt säkert någon som kan hjälpa till! Jag ritar in det i träffkalendern. Bör väl bli runt den 25:e juli, men är tydligen inte klart än.
      Vi måste ju träffas och byta böcker någon gång också..

      Mvh

      Morgan
      captainmorgan

      Comment


      • #4
        Hej Morgan med flera.
        Finns där något samarbete med x1/9 klubben på dessa träffar?

        Ska försöka bli mer aktiv med x1/9 dallaran samt få ut/få igång Morettin.

        mvh felix
        Fiat X1/9 Dallara
        Fiat 124 Special Moretti
        Fiat Grande punto Sporting
        Lancia Thesis 3,2 V6
        Lancia Delta integrale EVO I
        Alfa GTV 3,0 V6
        Fiat Strada 1,9d

        Comment


        • #5
          Hej Felix !

          Tyvärr finns inget samarbete ...än ! Jag har ringt några gånger men de nummer jag haft har det inte svarat någon på alternativt så har numret upphört. Vet knappt vem jag ringt till då jag bara skrivit X1/9-klubben..!
          Vet du vem som håller i saker och ting så får du gärna skicka nummer till mig alternativt kolla på det själv eller skicka han eller hon till mig. Dyker ju upp en och annan X1/9:a på våra träffar men har blivit mer och mer sällsynt.
          Barchettan har tagit över , det är ofta den vanligaste modellen på FCC-träffarna.

          Uppdatering... Har nu skickat mail till styrelsen där med en fråga/erbjudande om samarbete..

          Mvh
          Morgan
          Last edited by captainmorgan; 27 January 2015, 15:33.
          captainmorgan

          Comment

          Working...
          X