Announcement
Collapse
No announcement yet.
fiatfikanostalgi
Collapse
X
-
Coupegänget är ett utdöende släkte. Som dum noll-åtta, låt mig gissa:
Silver - Per
Blå 1 & 2 - Alex resp Freddan (osäker på vem som är vem)
Gul - Smooth
Gröna - Jens (numera min gröna)
Röda - TurboNimitzCoupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.
-
Tror du gissar rätt!
Freddans den med spoiler.
Min semestrade t.o.r Italien samma sommar, jävligt trevlig resekamrat.
Comment
-
Det var tider det
Det var ett tag sedan vi hade en Fiat träff
Får fixa en i augusti.
Comment
-
Bra gissat verkar stämma. Min blåa Plus blev lite skev efter avåkning på Mantorp men trimmet transplanterades till en svart LE som jag har kvar. Dock står den avställd sen ett antal år.. Trist. Stackarn..
En ny fika vore utmärkt Freddan, augusti låter rättCoupé 20VT LE -99 Svart
Camaro V8 1LE -14 Röd
Huracan V10 610-4 -14 Grå
Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit
Comment
-
Asså ska vi ha en träff i år??
Comment
-
Hej killar, var helt klart ett tag sen!
Är inne på forumet ungefär en gång om året - men tar gärna en fika en dag! Frågan är om FB/vanlig hederlig telefon funkar bättre...?
I år har Coupé rullat ungefär 60 mil - men iaf varit ute, så lite att till och med batteriet drog ut efter 23mil på 1,5mån. Lite strul med centrallåset/larmet, men tror jag löst det. AC läcka (byta kondensor) får fixas till våren...à la London designmarknad - www.alalondon.se
Comment
-
Argentan är fortf påställd så det går fint för min del. Lör 14.00...? Eller nästa kanske
Comment
-
Originally posted by per View PostArgentan är fortf påställd så det går fint för min del. Lör 14.00...? Eller nästa kanskeà la London designmarknad - www.alalondon.se
Comment
-
Comment
-
-
Var? Gamla stället vid bron?
Jag kommer nog med 75 Pista edition.
Comment
Comment