Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skokloster 1 maj 2006

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En mycket lyckad dag, väldigt trevligt att träffa så många från klubben. Stort tack till Prowler för gästfriheten och maten. Vi blev några stycken coupéer, Sveriges störrsta coupe karavan kanske?

    Mina bilder kommer inom kort! Ser fram emot filmen som smooth och prowler filmade.

    MVH
    Almir

    EDIT: Mycket trevligt att snacka motorer med Togge och stort tack till honom för att han lyssnade på min motor, misstänkte fel men nu kan jag sova lugnt!
    Last edited by 84jr0; 2 May 2006, 09:43.
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • Här kommer mina bilder... Ska fylla på med fler så fort jag får de som min polare tog.

      BILDER

      EDIT: Alla bilder finns i högupplöst format 2592x1944 px och 72dpi om någon behöver.

      Last edited by 84jr0; 2 May 2006, 19:29.
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • Härligt med bilder Almir!
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • Originally posted by per
          Härligt med bilder Almir!
          Som man kanske märker var jag inte så intresserad av andra bilar där. Gick bara en snabb runda för att se men höll mig till coupéerna mest. Har en väldigt kort film som jag ska lägga upp när jag kommer hem Smooth och Prowler upp med filmen!
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

          Comment


          • Originally posted by 84jr0

            EDIT: Mycket trevligt att snacka motorer med Togge och stort tack till honom för att han lyssnade på min motor, misstänkte fel men nu kan jag sova lugnt!
            Såg att ni drog iväg på en liten kärleksrunda allt så vad var de som lät? ekorrar...lr gammal bäver som bitit sig fast?
            With great power comes the bitches
            Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
            Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
            Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

            Comment


            • Originally posted by TurboNimitz
              Såg att ni drog iväg på en liten kärleksrunda allt så vad var de som lät? ekorrar...lr gammal bäver som bitit sig fast?
              Inget farligt, som jag förklarade låter det som en lastbil som accelrerar när jag kör på låga varv men Togge förklarade detta med att coupen har ingen kraft vid låga varv, ligger på under 70hk och när man ställer sig på gasen så är det luften som orsakar ljudet, jag ska inte försöka citera honom för det kommer säkert bli fel men det är inget att oroa sig över.
              Kör tyskt, drömmer om italienskt

              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

              Comment


              • Då har det tillkommit bilder i mitt album... från och med sida 7 är det nya bilder

                Direktlänk

                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • ...

                  ...fan vad schyssta pics! Synd att det bara blev en kort visit för egen del. Är allergisk mot allt vad natur heter så jag blev tvungen att avbryta för att åka till akademiska i Uppsala för att köpa medicin. Snyft... Och inte nog med det, när jag kom hem hade jag 39.5 i feber...ligger fortfarande med feber runt 39... (ynkliga jag)

                  Nej, min bil och jag är ena riktiga asfaltsroror. Vi mår helt enkelt bäst av asfalt! :-)
                  /Giallo Ginestra

                  Comment


                  • Re: ...

                    Originally posted by plant
                    ...fan vad schyssta pics! Synd att det bara blev en kort visit för egen del. Är allergisk mot allt vad natur heter så jag blev tvungen att avbryta för att åka till akademiska i Uppsala för att köpa medicin. Snyft... Och inte nog med det, när jag kom hem hade jag 39.5 i feber...ligger fortfarande med feber runt 39... (ynkliga jag)

                    Nej, min bil och jag är ena riktiga asfaltsroror. Vi mår helt enkelt bäst av asfalt! :-)
                    Såg att du gick runt med näsduk i handen sen försvann du bara. Trodde att du skulle med till Kenneth sen men icke!

                    Krya på dig nu!
                    Kör tyskt, drömmer om italienskt

                    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                    Comment


                    • Re: Re: ...

                      Originally posted by 84jr0
                      Såg att du gick runt med näsduk i handen sen försvann du bara. Trodde att du skulle med till Kenneth sen men icke!

                      Krya på dig nu!
                      Tack! Det är väl ändå för jäkligt, av alla dagar på året just denna.... och jag som hade tänkt att visa er min så långt tillbaka sneda front så ni visste vad jag talar om.... men men, "vad är väl en bal på slottet...."
                      /Giallo Ginestra

                      Comment


                      • nice bild den sista...bilarna matchar vägskyltarna
                        With great power comes the bitches
                        Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
                        Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
                        Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

                        Comment


                        • Jäkligt sköna bilder!!! Bra jobbat!!

                          Kolla in rattgreppet, här snackar vi inte kvart-i-tre. Killen skulle behöva en sån där knopp på ratten, som på en lastbil.
                          ;-)
                          Coupé 20VT LE -99 Svart
                          Camaro V8 1LE -14 Röd
                          Huracan V10 610-4 -14 Grå
                          Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

                          Comment


                          • Nice asses!
                            Men!!! Torkarna måste bort! Bort bort bort! :-) Kan det bli tydligare än i denna bild?


                            Dom här grabbarna har fattat det hela:

                            Last edited by alx; 2 May 2006, 20:48.
                            Coupé 20VT LE -99 Svart
                            Camaro V8 1LE -14 Röd
                            Huracan V10 610-4 -14 Grå
                            Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

                            Comment


                            • Men jag använder ju min
                              Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
                              Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

                              Comment


                              • Re: ...

                                Originally posted by plant
                                ...fan vad schyssta pics! Synd att det bara blev en kort visit för egen del. Är allergisk mot allt vad natur heter så jag blev tvungen att avbryta för att åka till akademiska i Uppsala för att köpa medicin. Snyft... Och inte nog med det, när jag kom hem hade jag 39.5 i feber...ligger fortfarande med feber runt 39... (ynkliga jag)

                                Nej, min bil och jag är ena riktiga asfaltsroror. Vi mår helt enkelt bäst av asfalt! :-)
                                Jau de va synd att du fick dra så tidigt ändå ..vi som kommer så bra överens

                                Sjyssta bilder Almir! ...undrade vad som försigick i bilen framför på väg till prowler men nu vet jag
                                Attached Files
                                Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
                                Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

                                Comment

                                Working...
                                X