Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eskilstuna?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    vägbeskrivning..

    q
    Last edited by Blinkblink; 1 June 2006, 23:10.

    Comment


    • #17
      Ett mobil nr. vore bra om man åker vilse så har man någon att ringa...
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #18
        så ja

        så nu finns vägbeskrivning och telefon nr inlaggt.


        Skriv om några oklarheter råder angående vägbeskrivning.

        M.v.h Emil

        Comment


        • #19
          Fint!

          OK Stockholmare, ska vi styra upp det så åker vi i konvoj Förslag på var vi kan mötas? Vad sägs om Alby Shell och McD precis vid E4.... senast kl 17?
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

          Comment


          • #20
            Jag jobbar. Djävla skitjobb :\ hade vart nice annars.


            //PP
            Porsche 996 C2 -00
            Volvo V60 D3 -12

            Comment


            • #21
              Jävla skit!!! Min fälg höger bak har spruckit igen!!! nysvetsad för 2 månader sedan. Med pyspunka till följd, så det blir till att stanna hemma på onsdag :-( Men nu köper jag nya fälgar och så ses vi på nästa fika :-)

              / (ruskigt syyyr) Prowler


              ps fota mycket tack.
              20VT-97 | Minhembio

              Comment


              • #22
                Originally posted by Prowler
                Jävla skit!!! Min fälg höger bak har spruckit igen!!! nysvetsad för 2 månader sedan. Med pyspunka till följd, så det blir till att stanna hemma på onsdag :-( Men nu köper jag nya fälgar och så ses vi på nästa fika :-)

                / (ruskigt syyyr) Prowler


                ps fota mycket tack.
                Fan va synd de fina fälgarna oxå! Om du ändå har tid och lust att vara med på täffen utan bilen får du gärna hänga med mig i min coupe. PM-a mig ifall du är intresserad.
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • #23
                  Prowler , släng på nödhjul som alx gjorde

                  Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
                  Min projekttråd - 19T
                  Min Youtube kanal
                  >>>HK listan - missa inte den!!<<<
                  Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

                  Comment


                  • #24
                    Alltså jag har dubbfria vinterdäck på mina originalfälgar, men jag har ingen lust att åka med dem. Väntar hellre tills jag köpt nya fälgar.
                    20VT-97 | Minhembio

                    Comment


                    • #25
                      Näää i helvete heller!!!!!!! Jag ska med! Kan bara inte missa nåt sånt här, idag tänker jag polera mina gamla slitvargar (läs originalfälgar) Och kränga om. Jag ska fasen med på fika!
                      Tack som fan Almir för din omtanke, hade precis bestämt mig för att åka med dig, då jag blev för sugen att bidra med en coupe till.

                      Men en liten fråga om resväg.
                      Jag åker ju rutten: Enköping - Strängnäs - Eskilstuna
                      Men ni som bor i stan kör inte ni via södertälje - Strängnäs?
                      Eller är jag ute och cyklar då?
                      Om så är fallet kan vi ju mötas i strängnäs.

                      /Prowler
                      Last edited by Prowler; 6 June 2006, 07:22.
                      20VT-97 | Minhembio

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Prowler
                        Näää i helvete heller!!!!!!! Jag ska med! Kan bara inte missa nåt sånt här, idag tänker jag polera mina gamla slitvargar (läs originalfälgar) Och kränga om. Jag ska fasen med på fika!
                        Tack som fan Almir för din omtanke, hade precis bestämt mig för att åka med dig, då jag blev för sugen att bidra med en coupe till.

                        Men en liten fråga om resväg.
                        Jag åker ju rutten: Enköping - Strängnäs - Eskilstuna
                        Men ni som bor i stan kör inte ni via södertälje - Strängnäs?
                        Eller är jag ute och cyklar då?
                        Om så är fallet kan vi ju mötas i strängnäs.

                        /Prowler
                        Javligt kul att du ska me! Jag ska köra via Strängnäs och jag föreslår att vi som kommer från Stockholm möts precis vid E4 McD vid Alby. Finns en Shell mack och McD precis vid vägen.

                        Kan alla som ska åka med från Stockholm bekräfta så vet vi vem vi ska vänta på?
                        Kör tyskt, drömmer om italienskt

                        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                        Comment


                        • #27
                          puss

                          ses i morgon grabbar

                          Comment


                          • #28
                            Sådär nu sitter det dubbfria pirellis på originalfälgar på bilen.
                            Hann med en maskinpolering oxå.
                            Fick låna en smartab cyclo polermaskin och smartab mirror image polermedel. Inte så tråkig finish nu kan jag säga, det är stooooooooor skillnad på polermaskiner!!! har använt en sån från biltema innan, hmmmm aldrig mer kan jag säga.

                            Ska vi säga att vi möts i eskilstuna så åker alla raka spåret.




                            /Prowler
                            Last edited by Prowler; 6 June 2006, 19:02.
                            20VT-97 | Minhembio

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by 84jr0
                              Javligt kul att du ska me! Jag ska köra via Strängnäs och jag föreslår att vi som kommer från Stockholm möts precis vid E4 McD vid Alby. Finns en Shell mack och McD precis vid vägen.

                              Kan alla som ska åka med från Stockholm bekräfta så vet vi vem vi ska vänta på?
                              1700 alby ok.
                              Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                              S/y Mascot
                              S/y Rebell
                              20vT
                              Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                              Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                              Comment


                              • #30
                                hupp

                                har ett litet problem... jag mosade sönder min coupe idag..

                                Comment

                                Working...
                                X