Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eskilstuna?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: hupp

    Originally posted by Blinkblink
    har ett litet problem... jag mosade sönder min coupe idag..
    Var i Tuna nyss - såg ingen krockad C. Tråkigt va hände - träff inställd?
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • #32
      behöver inte ställa in den, skulle vara kul o vara med dock jag kan cykla till slagsta glass.

      Comment


      • #33
        Är du allvarlig? vad hände? Usch det är så man blir kallsvettig!
        /Prowler
        20VT-97 | Minhembio

        Comment


        • #34
          jo..

          Kom knalandes i ca 50km/h tittade bort en liten stund.. då hadde bilarna framför tvärnitat före rodellen..

          fick vell ner farten till ca 20km/h innan det small..

          Comment


          • #35
            Hoppas att det inte var allt för mycket som blev tillknölat och att det går att fixa någorlunda smidigt.

            Det kommer i alla fall en fiat från Eskilstuna i morgon kan jag meddela.
            JAG ÄR FIAT FAN, VA FAN ÄR DU?

            Min X1/9-sida


            Skaffa Firefox nu!

            Comment


            • #36
              :P

              det blev ganska mycket tillnötat, dock så blev inte ramen sne eller något sådant som tur är
              men det blir nog iaf dyrt

              kommer på cykeln till slagsta iaf :P

              Comment


              • #37
                Fan va tråkigt Blink! Jag har fått lite problem också dock inte så allvarligt. Mitt slutrör har ramlat av igår pga rost, ska beställa Blueflame avgassystem när lönen kommer men måste försöka fixa ihop mitt slutrör innan jag åker idag annars finns risken att jag smälter kofångaren bak och det vill jag inte. Ska försöka smita iväg från jobbet tidigt idag och få det fixat. Gasen i svetsen är slut också så det får bli klämmor eller något.

                pazzo> jag skickar ett SMS eller något om jag inte hinner i tid eller hur det blir med mig idag.
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • #38
                  Tar några ölburkar och vira fast med ståltråd.
                  Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
                  Min projekttråd - 19T
                  Min Youtube kanal
                  >>>HK listan - missa inte den!!<<<
                  Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

                  Comment


                  • #39
                    Om det bara gick för mig. Det som är kvar är rena kexet samt att det ser så fult ut med ihåligt roströr vill inte köra så där.
                    Kör tyskt, drömmer om italienskt

                    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                    Comment


                    • #40
                      Jag körde i 2 veckor med slutröret borta, stack bara ut en rostig klump, men den smälte inte kofångaren då. men jag kanske hade tur vem vet? Snyggt är det inte iaf..
                      /Prowler

                      ps fan det går troll i denna träff alltså, först min punka, sedan blinkblinks krock och nu ditt rör hmmmmmmmmmmmm.
                      20VT-97 | Minhembio

                      Comment


                      • #41
                        Näää grabbar nu liknar det hästskit måste jag säga, kollade smhi:
                        Regn regn regn och nu börjar det pissa här hemma. Tror jag hoppar denna gång ändå, halva nöjet att köra men inte i regn.
                        Sorry men hoppas på mindre olyckor och mindre regn.
                        Ha det kul ni som åker!
                        /Prowler
                        20VT-97 | Minhembio

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Prowler
                          Näää grabbar nu liknar det hästskit måste jag säga, kollade smhi:
                          Regn regn regn och nu börjar det pissa här hemma. Tror jag hoppar denna gång ändå, halva nöjet att köra men inte i regn.
                          Sorry men hoppas på mindre olyckor och mindre regn.
                          Ha det kul ni som åker!
                          /Prowler
                          var är ni alla? jag och pazzo och exxy19 står vid slagsta glass!
                          Kör tyskt, drömmer om italienskt

                          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                          Comment


                          • #43
                            såg

                            såg 2 couper var på väg till enköping köpte en spoiler där..

                            Comment


                            • #44
                              Välbesökt träff

                              Vi tre som dök upp diskuterade en Tysk firma som hade sålt x1/9-delar förut men som numera säljer prylar till Coupe och Barchetta.

                              Här är länken jag lovade posta:
                              http://www.tvhautoteile.de/Shop/index.htm

                              Trevligt att träffas ocjh hoppas att hemresan går/gick bra. ;-)
                              JAG ÄR FIAT FAN, VA FAN ÄR DU?

                              Min X1/9-sida


                              Skaffa Firefox nu!

                              Comment


                              • #45
                                Re: Välbesökt träff

                                Originally posted by exxy19
                                Vi tre som dök upp diskuterade en Tysk firma som hade sålt x1/9-delar förut men som numera säljer prylar till Coupe och Barchetta.

                                Här är länken jag lovade posta:
                                http://www.tvhautoteile.de/Shop/index.htm

                                Trevligt att träffas ocjh hoppas att hemresan går/gick bra. ;-)
                                Vi är redan hemma! Vi skulle ta det lugnt på vägen hem men jag var tvungen att komma upp till 250km/h när det var folktomt. Vi mötte corvette klubben på vägen men vad tråkiga de var ingen vågade ge oss match. De kanske blev rädda för 2 coupéer?

                                pazzo> Jag trodde du skulle svänga av efter mig vid macken i Skärholmen för att säga hejdå men icke... skit samma vi ses igen Ska se om det blir några bilder med min kamera som mystiskt gick sönder.

                                Blink> Vi försökte ringa till dig men ingen svar

                                Kul att träffas ändå!

                                MVH
                                Almir
                                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                                Comment

                                Working...
                                X