Announcement

Collapse
No announcement yet.

TRÄFF Lördag 20/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Materik

    Jo men det fungerar att bara komma och snacka också...

    Det var bara det att ha en träff och glufsa hamburgare när man kan få chansen att rasta bilen på en konbana! :-D

    Men kom och titta...

    Jag kommer att vara där runt 11:00 snåret om allat går som det ska vilket det sälan gör...
    /Jimmy
    mvh Jimmy Särås

    0736-996 993

    Comment


    • #17
      Har fortfarande inte kunnat fixa hjälm, hoppas att det fixar sig, VILKA ÄR DET SOM KOMMER, vore kul om ni skrev upp er alla så man vet hur det blir....
      Har just köpt stift o kablar så nu fattas det bar 100hk, bättre bromsar och bättre förarae sen har ni ingen chans. Vågar nån komma nu eller har jag skrämt er men mina nya stift;-)

      Comment


      • #18
        jag tittar förbi om jag är vaken.
        /Peter

        Comment


        • #19
          Aha skulle de va lite av en träff de missa ja helt hehe va där som chafför till nåra som hjälpte till där ... men de va kul o testa banan iaf !! skulle öst ur lite mer skit ur bakluckan hadde baslåda tält o massa annat skit där i från semestern
          Fiat Coupé Turbo
          Fiat Uno Turbo
          Lancia Delta Evoluzione 1

          Comment


          • #20
            jävlar vilken fart det var på jimmys alfa
            /Peter

            Comment


            • #21
              Chorus

              Såg inte till dig! :-(

              Vart var du?
              Synd att inte Fiat folket kom fam och sanckade...
              Samt att ingen mer än Fadi vågade tävla...
              /Jimmy
              mvh Jimmy Särås

              0736-996 993

              Comment


              • #22
                Det var det roligaste jag har gjort med bilen hittils, så för er som inte provar på så kan jag bara säga att ni missar nåt, för man lär känna sin bil mycket bättre än en vanlig bilkörning. Jag kommer att vilja vara med varje gång, så jimmy säg bara till....

                Comment


                • #23
                  Jag kom dit lite sent, men hann se Fadi köra iallafall . Vad är det för front du har på din bil ?

                  Nån som vet hur det gick för stackarn med Porschen som bara tvärdog ?



                  / M
                  Fiat Coupe 20v Turbo -00

                  Comment


                  • #24
                    Zender front är det o tycker att den ändrar bilens utseende totalt, tycker tyvärr att orginal fronten är ganska ful.... Porchen var död när jag gick därifrån....

                    Comment


                    • #25
                      vem var det som hade den fina blå coupén? (electric blue?)
                      /Peter

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Materik
                        Nån som vet hur det gick för stackarn med Porschen som bara tvärdog ?



                        / M
                        Han bogserade sin bil från Bromma... :-(
                        /Jimmy
                        mvh Jimmy Särås

                        0736-996 993

                        Comment


                        • #27
                          vem var det som hade den fina blå coupén? (electric blue?)

                          Det var nog jag om det inte fanns fler blåa där . Var den svarta din ? Är det en Plus modell ?


                          / Mattias
                          Fiat Coupe 20v Turbo -00

                          Comment


                          • #28
                            Varför såg jag inte varken en blå eller en svart coupe där?? gömde ni er eller var jag barar helt uptagen av o köra???? jag ville ju så järna träffa andra coupr ägare men...

                            Comment


                            • #29
                              materik> var det dig jag träffade på andra sidan flygfältet? riktigt fin var den

                              min är en vanligt 20vt

                              fadi> vi stod på parkeringen
                              om jag inte jobbar nästa gång det körs så är jag nog med och kör lite mina däck är så enormt dåliga dock, mina hjulvinklar är helt fel :/
                              /Peter

                              Comment


                              • #30
                                >>materik> var det dig jag träffade på andra sidan >>flygfältet? riktigt fin var den
                                >>min är en vanligt 20vt

                                Det var det visst . Jag hade snurrat där en stund så jag blev glad när jag såg din pärla och två vilsna själar till. Vad betalar du din kartläsare egentligen ?
                                Fiat Coupe 20v Turbo -00

                                Comment

                                Working...
                                X