Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fredag 1:a September Fbg Motorbana hyrd för fiatklubben!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    verkar vara en grymt rolig tillställning ägnad åt fiatfolket
    Då blir vi kanske 2x Punto
    Fiat Punto GT - Turbo for fun

    Comment


    • #17
      jag kommer nog med min 20VT LE om inte nått kritiskt sätter stopp. ska bli kul.
      Vad är det för likhet på en blondin och ett par vindrutetorkare? -Båda skriker när man sätter på dom torra.

      Comment


      • #18
        Hoppas att jag har möjlighet att åka med ner jag också. 3xpunto i så fall ;-)
        Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

        Comment


        • #19
          Låter väldigt intressant! Ska informera Hocke också. Man har ju fått höra att bankörning är nåt man måste prova på. =)
          Fiat Coupé 2.0 T 20 VT -98

          Comment


          • #20
            Hrm, blir till att skaffa nya däck innan också i så fall, kändes som såpa under bilen idag med blöt vägbana. Har aldrig varit med om att bilen bara går rakt fram eller på alla fyra i kurvorna tidigare på det viset. Livsfarligt! Har inte pengar till nya däck nu, men funderar allvarligt på om man har råd att inte byta dem snarast.
            Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

            Comment


            • #21
              Hej Togge!

              Kul initiativ!

              Vad betyder från middag till kväll?
              Är ju en bit att köra från Stockholm...

              Tobbe
              Porsche Boxster S 2002

              Comment


              • #22
                Gäller alla från Stockholmstrakten

                Antar att fler från Stockholmstrakten vill åka till Falkenberg. Tänkte om vi kunde enas lite och ordna ihop lite sängar där vi kan sova för det kommer bli rätt jobbigt att köra hela dagen/natten.

                Citerar TurboB ang. campingen:
                Originally posted by TurboB

                Camping finns direkt i anslutning till banan 0346-19585 eller 070-5657286 Leif Tellin

                Om vi ska samordna något bör alla som ska åka från Stockholmstrakten höra av sig så fort som möjligt.
                Kom med förslag!

                MVH
                Almir
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • #23
                  Lite mer informaton skulle ju inte skada
                  Porsche Boxster S 2002

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by TobbeC
                    Lite mer informaton skulle ju inte skada
                    Hade jag haft det hade jag skrivit. Jag tänkte att vi skulle komma med förslag så kunde vi ordna eventuellt boka något. Vad sägs om camping då?
                    Kör tyskt, drömmer om italienskt

                    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                    Comment


                    • #25
                      Jag hakar gärna på att hyra något på campingen eller om någon vet om det finns vandrarhem i närheten.

                      Vore ju kul om man var utsövd när man ska köra och inte åker runt som en zombie för att sedan köra hela vägen hem igen.
                      Click here to visit Raceitaly
                      ______________
                      Fiat Coupe 20VT Plus -99
                      Alfa Romeo 156 SW 2.0TS -01 SP3
                      Chrysler Grand Voyager 3,3l V6
                      Acura Legend 3,2l V6 -91
                      SAAB 9000 CSE 2,3T steg2 -98 --SÅLD

                      "Tappar man ett verktyg kommer det alltid att landa i en balja med spillolja, även om den står flera meter bort."
                      Murphy´s law.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by viksson
                        Jag hakar gärna på att hyra något på campingen eller om någon vet om det finns vandrarhem i närheten.

                        Vore ju kul om man var utsövd när man ska köra och inte åker runt som en zombie för att sedan köra hela vägen hem igen.
                        Har gjort det en gång och vill inte göra om det. Så jag vill sova. TurboB kanske kan berätta mer om campingen kanske?
                        Kör tyskt, drömmer om italienskt

                        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                        Comment


                        • #27
                          quote:
                          --------------------------------------------------------------------------------
                          Originally posted by 84jr0
                          Hur tänkte du lösa det med sömn? Lär bli fler som åker!
                          --------------------------------------------------------------------------------

                          Tänkte i första hand försöka bo hos bekanta i Halmstad, i andra hand låna en kollegas sommarhus utanför Ängelholm eller i värsta fall bo i Lund där jag känner en del folk men det är över 20 mil från banan.

                          Camping finns direkt i anslutning till banan 0346-19585 eller 070-5657286 Leif Tellin

                          Om vi ska samordna något bör alla som ska åka från Stockholmstrakten höra av sig så fort som möjligt.
                          Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

                          Comment


                          • #28
                            Ang. boende !

                            Jag väntar på det slutgiltiga beskedet med alla tider och övrig info runt omkring!
                            Jag hoppas innerligt att jag delges detta senast under helgen då det snart är dags!

                            Jag kommer lägga in en helt ny text med allt man behöver veta. Mvh Togge !
                            ¤TOGGEX¤

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by 84jr0
                              Gäller alla från Stockholmstrakten

                              Antar att fler från Stockholmstrakten vill åka till Falkenberg. Tänkte om vi kunde enas lite och ordna ihop lite sängar där vi kan sova för det kommer bli rätt jobbigt att köra hela dagen/natten.

                              Citerar TurboB ang. campingen:


                              Kom med förslag!

                              MVH
                              Almir

                              OM ni inte hittar något så står mitt hem öppet för er fiatmedlemmar. Bor som sagt i hus. Ska själv inte med o köra då min bil inte är redo för bana. men alltid trevligt att få se era bilar bara. Jag bor i laholm ungefär 1 timmes körning från banan. (30 minutern m fiat fart) om ni nu inte hittar något annat eller vill hitta något annat. Ett förslag i alla fall. Välkommna!!
                              Vart tog min nacken vägen!?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Indian
                                OM ni inte hittar något så står mitt hem öppet för er fiatmedlemmar. Bor som sagt i hus. Ska själv inte med o köra då min bil inte är redo för bana. men alltid trevligt att få se era bilar bara. Jag bor i laholm ungefär 1 timmes körning från banan. (30 minutern m fiat fart) om ni nu inte hittar något annat eller vill hitta något annat. Ett förslag i alla fall. Välkommna!!
                                Tack för erbjudandet, vad säger ni andra? Släng in oss i källaren bara man får sträcka på benen
                                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                                Comment

                                Working...
                                X