Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fredag 1:a September Fbg Motorbana hyrd för fiatklubben!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Freddan72
    Jag försöker bara hjälpa till. Men har du den attityden så......
    Sorry inte meningen att låta negativ eller otrevlig. En sak är säker, jag vill köra och egentligen spelar det ingen roll var jag kör det som spelar roll är hur smidigt det är att ta sig dit mm.
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #62
      Inte grinig nu Freddan! ;-)
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • #63
        KLart du skall åka till FBG !!!

        Detta är den första stora coupeträffen som har skett i sverige. Åka bana kan man alltid göra.. men att samlas med ett stort gäng likasinnade är mkt svårare att göra om!
        Banträffar fins alltid att få tag på om man vill köra...så ta tillfället i akt och åk neråt istället!!!

        Mvh Togge!

        (det finns alltid vandrarhem om det skulle krisa med boende...)
        ¤TOGGEX¤

        Comment


        • #64
          Originally posted by 84jr0
          Vad säger ni Stockholmare... vart ska vi åka? Hjälp till lite här
          Gotland ring har jag tyckt verkar rolig ett ta nu, har försökt peppa för den förut så....
          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
          S/y Mascot
          S/y Rebell
          20vT
          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

          Comment


          • #65
            Originally posted by pazzo
            Gotland ring har jag tyckt verkar rolig ett ta nu, har försökt peppa för den förut så....
            Så var vill du åka Janne?
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #66
              Ursäktar mig att ha brutit tråden ;~

              Om de funkar... Gotland
              Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
              S/y Mascot
              S/y Rebell
              20vT
              Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
              Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

              Comment


              • #67
                Kanske tittar upp till FBG. efter jobbet om jag orkar och har nått att köra med .

                Comment


                • #68
                  hmmm lite nyfiken på vem du e.. bor ju i samma lilla by... Vet inte om du har sett min Gröna Fiat Coupe köra i Laholm!??
                  Vart tog min nacken vägen!?

                  Comment


                  • #69
                    Vem jag är , ja det undrar jag med ibland

                    Har sett din cuppe när den stod hos Björn ( Bildoktorn ) , kollade lite snabbt på den .

                    Försökte byta med min croma mot den men det fick jag inte

                    Ibland kör jag antingen en 9000 t ( lite sliten , men den går ) , eller en kanonfin blå og 900i med gripendekaler på sidorna fram , men mest promenerar jag då läkaren har skrämt upp mig ( du måste börja motionera eller få problem när du blir äldre )

                    Comment


                    • #70
                      okay!! Då ska jag hålla utkik efter dig...

                      =)
                      Vart tog min nacken vägen!?

                      Comment

                      Working...
                      X