Announcement

Collapse
No announcement yet.

Träffplats

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    det var tror jag mellan 1530-1550??? vilken Ferrari fick du åka med??? Jag missade modenan , jag stod först i kön när han slutade köra så jag var rätt så sur för det, vägrade åka annat tills jag insåg att det inte fanns nån chans till det, men det gör inget för det var ändå en Ferrari ....

    Comment


    • #17
      Vid den tiden köade även jag. Jag fick åka med i den silvriga 348:an. Den killen kunde KÖRA! Hjulspinn ut ur depån och grymt bra spårval genom alla böjar.

      Tur man slapp åka i den röda spidern. Föraren till den körde som om det vore en söndagsutflykt med familjen :-)
      Stilo & GSXR1000 Race

      Comment


      • #18
        det var inte många som åkte med honom. förresten så åkte vi nog samma bil;-)
        visst var det härligt....

        Comment


        • #19
          Originally posted by Anell
          Jag var där. Åkte också i en Ferrari :-) Vilken tid åkte du Ferrari? Undrar om jag inte stod bakom dig när jag tänker efter.

          Jag såg två gula Coupéer och självklart ett par fina barchettor.
          Jag var där med min gula Coupé! Den andra var en kille från Borås. Det var en fest för både öga o öra. Man ser ju lätt var dom snyggaste bilarna byggs! (varken Tyskland eller England) Tror t.o.m. helikoptern som flög uppvisning var Italiensk...... Förstår att herrarna åkte barchetta.....
          Alfa Romeo Spider 3,2 Q4 -07
          Volvo V50 T5 -05

          Comment


          • #20
            Alfaanders: Vilken Coupé var din? Den med italiensk flagga i grillen eller den utan flagga?
            Stilo & GSXR1000 Race

            Comment


            • #21
              Originally posted by Anell
              Alfaanders: Vilken Coupé var din? Den med italiensk flagga i grillen eller den utan flagga?
              Jag kör med flagga!
              Alfa Romeo Spider 3,2 Q4 -07
              Volvo V50 T5 -05

              Comment


              • #22
                Bilder

                Här finns några bilder från Sportbilens dag:
                http://www.abc.se/~m10547/linkoping02/linkoping02.htm

                /B
                Stilo & GSXR1000 Race

                Comment

                Working...
                X