Announcement

Collapse
No announcement yet.

BOKAT Rullande landsväg 23/9.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Några som e sugna på en till körning innan avställning? Alx, per, smooth fler??
    With great power comes the bitches
    Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
    Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
    Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

    Comment


    • #62
      Originally posted by per
      + att termostaten gett upp (var osäker på vilken betydelse det har i sammanhanget dock). Om nån undrar.
      Jag antar att den gått sönder i öppet läge? Då spelar det inte så stor roll, speciellt inte om fläkten nu var löjlig.
      Porsche Boxster S 2002

      Comment


      • #63
        Originally posted by Freddan72
        Jag satt i bilen gasade medans Magnus skötte elektroniken. Började på 1500 varv och varvade till varvtalstoppet på fyrans växel. De enda mods jag har på nu är gtec och FMIC. Då fläkten var så liten så undrar jag om FMIC:en hade så stor inverkan. Jag fick tyvärr ingen bild på den men se min fina illustration nedan.

        Trodde han skämtade när han tog fram den. Ska kolla om han kan fixa en större till nästa gång. Annars får jag leta upp ett annat ställe med rejäl fläkt

        Men i det stora hela är jag nöjd. Nästa gång blir det V-Power var så säker
        Känns fruktansvärt dumt o lyfta denna tråd egentligen men ville bara veta Freddan ifall han kopplade på "trigger-instrumentet" på nån tändkabel?

        Comment


        • #64
          PM:a honom..!
          Argenta 120ie -85
          Alfa 75 3.0V6 -90
          BMW Z4M Coupe -06
          BMW 118dM -10
          Coupe 20VT -98 RIP
          125 Special -72 RIP

          Comment

          Working...
          X