Announcement

Collapse
No announcement yet.

2007-05-01 Skokloster -07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    GBG gänget, kommer ni att åka förbi Karlstad kanske?
    Hade vart coolt ifall jag kunde hakat på med min Coupé i er kolon :=)

    Comment


    • #32
      Vi är 3 från götet hittills. Jag, turbonimitz och alx, alx kommer dock åka upp några dar innan så de blir jag å david precis som förra året

      Vi åker dagen innan skokloster, vi får väl slå upp ett tält på nån campingplats vid utkanten av sthlm eller nåt. Det kanske går att möta upp dig nånstans Ary?..
      Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
      Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

      Comment


      • #33
        Originally posted by smOOth
        Vi är 3 från götet hittills. Jag, turbonimitz och alx, alx kommer dock åka upp några dar innan så de blir jag å david precis som förra året

        Vi åker dagen innan skokloster, vi får väl slå upp ett tält på nån campingplats vid utkanten av sthlm eller nåt. Det kanske går att möta upp dig nånstans Ary?..
        Sure, bor ju i Karlstad så vi kanske kan träffas ute på vårt stora köpcenter (Bergvik) vid ett passande klockslag?

        Nästa fråga blir ju ifall man ska ta med bruden eller ifall hon ska stanna hemma

        Comment


        • #34
          Det är en rätt rejäl omväg till Karlstad..
          Jag åker upp den 27:e redan så tyvärr blir ni utan mig på väg upp (snyft?).
          Argenta 120ie -85
          Alfa 75 3.0V6 -90
          BMW Z4M Coupe -06
          BMW 118dM -10
          Coupe 20VT -98 RIP
          125 Special -72 RIP

          Comment


          • #35
            Originally posted by per
            Det är en rätt rejäl omväg till Karlstad..
            Jag åker upp den 27:e redan så tyvärr blir ni utan mig på väg upp (snyft?).
            Nått nytt om det blir av på Skokloster?
            Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
            Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

            Comment


            • #36
              Hur blir det med Skokloster någon som vet något om de nya ägarna och om vi får stå på gräsmattan där?
              Kör tyskt, drömmer om italienskt

              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

              Comment


              • #37
                Är det klart nu? Någon som vet... hittade just detta: http://www.alfaromeo.org/index.taf?_...reNoCache=4018
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • #38
                  Jag har försökt nå Eleanor, som är nån sorts evenemangsansvarig. Hon har dock inte svarat.

                  Däremot råkade min gode far springa på nye ÄGAREN häromdagen och tog upp ämnet. Det visade sig att han var väldigt positiv, så denna träff verkar ha en ljus framtid trots allt.. Får vi hoppas!

                  Jag vet att Åke Nyberg från Alfaklubben ska ha pratat med Eleanor denna vecka, så om de nu har en annons uppe betyder det väl att mötet gick väl ut. Grymt jobbat isf Åke!
                  Argenta 120ie -85
                  Alfa 75 3.0V6 -90
                  BMW Z4M Coupe -06
                  BMW 118dM -10
                  Coupe 20VT -98 RIP
                  125 Special -72 RIP

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by per
                    Jag har försökt nå Eleanor, som är nån sorts evenemangsansvarig. Hon har dock inte svarat.

                    Däremot råkade min gode far springa på nye ÄGAREN häromdagen och tog upp ämnet. Det visade sig att han var väldigt positiv, så denna träff verkar ha en ljus framtid trots allt.. Får vi hoppas!

                    Jag vet att Åke Nyberg från Alfaklubben ska ha pratat med Eleanor denna vecka, så om de nu har en annons uppe betyder det väl att mötet gick väl ut. Grymt jobbat isf Åke!
                    Va trevligt! Nu gäller det att börja med bilen snart då kanske..
                    // Helena

                    Comment


                    • #40
                      Per vill du då ha äran att skapa en officiell tråd?
                      Kör tyskt, drömmer om italienskt

                      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                      Comment


                      • #41
                        Länkar vidare det jag frågat och fått besvarat på CARs hemsida

                        http://www.alfaromeo.org/index.taf?_...reNoCache=1309


                        //PP
                        Porsche 996 C2 -00
                        Volvo V60 D3 -12

                        Comment


                        • #42
                          Jag tolkar det som om det är spikat nu Fan va kul!
                          Kör tyskt, drömmer om italienskt

                          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                          Comment

                          Working...
                          X