Announcement

Collapse
No announcement yet.

Intressekoll: Rullande landsväg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ska vi säga att vi är intresserade IGEN? Ok. Intresserad. Tony verkar va detsamma. Men han e inte här så ofta.
    2 här iaf!

    Det är inte så att det är du som bangar egentligen..?
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • Originally posted by per
      Ska vi säga att vi är intresserade IGEN? Ok. Intresserad. Tony verkar va detsamma.
      2 här!

      Det är inte så att det är du som bangar egentligen..?
      Jag bangar absolut inte jag vill se min coupe på rullen. Som sagt jag kanske inte är först ut där men vi kanske kan börja senare så hinner jag in efter lunch

      Jag ska med och jag vet att ZeroCool ska med då är vi 4 minst. Jonas ska väl oxå med och Erajack då är vi 6. TurboB har inte skrivit så jag vet inte om han fortfarande är med.

      TurboNimitz var väldigt osäker.

      Undrar om vi får samma pris om vi är under 10?
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • Jag kan tycka att tiden är lite knapp så här innan Skokloster och allt.
        Sitter även mitt i en garageplanering och en hel massa andra saker. Bygglovshandlingar måste snart in, grävfirman var här precis samt ritningar till snickarfirman och grundisolering ska läggas och betongfirman ska planeras in. Kan säga att det kostar att ligga på topp.
        För mig skulle det passa mycket bättre om vi snällt kunde tala om för GB Racing att vi fortfarande har ett stort intresse men att det dykt upp saker som gör att så många inte kan närvara.
        Vore kul att planera in något längre fram med en säker grupp som helt säkert kan och vill komma. Då har jag även hunnit byta IC och kanske något mer är färdigt till bilen.

        Faan är det kolfiber som luktar... måste dra.

        Mvh
        /Jonas
        Click here to visit Raceitaly
        ______________
        Fiat Coupe 20VT Plus -99
        Alfa Romeo 156 SW 2.0TS -01 SP3
        Chrysler Grand Voyager 3,3l V6
        Acura Legend 3,2l V6 -91
        SAAB 9000 CSE 2,3T steg2 -98 --SÅLD

        "Tappar man ett verktyg kommer det alltid att landa i en balja med spillolja, även om den står flera meter bort."
        Murphy´s law.

        Comment


        • Då är vi 5 säkra... 6 om TurboB svarar.

          Jag kan höra med G-R om vi får samma pris även om vi är 5.
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

          Comment


          • Bara en varning: Om det skjuts upp finns en risk att jag hunnit få på 3" racekatt till nästa gång..
            Argenta 120ie -85
            Alfa 75 3.0V6 -90
            BMW Z4M Coupe -06
            BMW 118dM -10
            Coupe 20VT -98 RIP
            125 Special -72 RIP

            Comment


            • Originally posted by per
              Bara en varning: Om det skjuts upp finns en risk att jag hunnit få på 3" racekatt till nästa gång..
              Ok. Jag skakar av rädsla. Hur ser en sådan ut?


              Click here to visit Raceitaly
              ______________
              Fiat Coupe 20VT Plus -99
              Alfa Romeo 156 SW 2.0TS -01 SP3
              Chrysler Grand Voyager 3,3l V6
              Acura Legend 3,2l V6 -91
              SAAB 9000 CSE 2,3T steg2 -98 --SÅLD

              "Tappar man ett verktyg kommer det alltid att landa i en balja med spillolja, även om den står flera meter bort."
              Murphy´s law.

              Comment


              • Vet inte riktigt. Men han lär va riktigt snabb!!



                Nattdjur förmodligen.
                Argenta 120ie -85
                Alfa 75 3.0V6 -90
                BMW Z4M Coupe -06
                BMW 118dM -10
                Coupe 20VT -98 RIP
                125 Special -72 RIP

                Comment


                • Räkna mig som en bonus, har förutom havererad koppling på BMW:n, böter på 1800:- , fått en tanläkar räkning på 2000:- så, jag får se hur det blir....har forfarande hopp.

                  Comment


                  • Hej,
                    Jag är numera löneslav och har blivit tvångskommenderad att arbeta till kl 13.00 på Valborg så tyvärr uteblir jag från rullen.

                    Sorry!
                    Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

                    Comment


                    • Ojoj. Vilken soppa. Har du hört nåt Almir, om priset osv?
                      Argenta 120ie -85
                      Alfa 75 3.0V6 -90
                      BMW Z4M Coupe -06
                      BMW 118dM -10
                      Coupe 20VT -98 RIP
                      125 Special -72 RIP

                      Comment


                      • Originally posted by per
                        Ojoj. Vilken soppa. Har du hört nåt Almir, om priset osv?
                        Har inte hunnit idag... ska ringa till honom imorgon under dagen.
                        Kör tyskt, drömmer om italienskt

                        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                        Comment


                        • JAG HATAR TELE2/COMVIQ!

                          Sen efter lunch har jag inte kunnat ringa med någon av mina telefoner och har inte kunnat ta emot samtal. Inte ens mina polare kan ringa ut så jag är inte ensam om detta!

                          Försökte ringa G-R utan att komma fram! Så irriterande! Har dock skickat mail till de och hoppas att det går att komma fram till de i telefon imorgon.

                          Sen har jag väldigt lite att göra på måndag så jag skulle kunna vara i Örebro strax efter lunch!

                          Från TELE2

                          Ticket nummer 1272
                          Problemtyp: Driftstörning
                          Status: Öppnad
                          Påverkad tjänst: Mobiltelefoni -
                          Geografiskt område: Södra stockholm
                          Problemets starttid: 2007-04-27 13:30
                          Beräknad klartid: Okänt
                          Problemets sluttid:
                          Utställare NOC

                          Felbeskrivning
                          Störningar på ovanstående tjänst har rapporterats. Felsökning är påbörjad.

                          Berörd trafik
                          Mobiltelefoni-GSM: Förnärvarande förekommer problem med att ta emot samtal samt problem med SMS trafik i södra stockholm.
                          Last edited by 84jr0; 27 April 2007, 19:31.
                          Kör tyskt, drömmer om italienskt

                          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                          Comment


                          • Originally posted by 84jr0
                            JAG HATAR TELE2/COMVIQ!

                            Sen efter lunch har jag inte kunnat ringa med någon av mina telefoner och har inte kunnat ta emot samtal. Inte ens mina polare kan ringa ut så jag är inte ensam om detta!

                            Försökte ringa G-R utan att komma fram! Så irriterande! Har dock skickat mail till de och hoppas att det går att komma fram till de i telefon imorgon.

                            Sen har jag väldigt lite att göra på måndag så jag skulle kunna vara i Örebro strax efter lunch!
                            Jag skickade ett SMS till dig idag.
                            Hehehe... Trodde att du var sur som inte svarade. Men nu vet jag varför.

                            Click here to visit Raceitaly
                            ______________
                            Fiat Coupe 20VT Plus -99
                            Alfa Romeo 156 SW 2.0TS -01 SP3
                            Chrysler Grand Voyager 3,3l V6
                            Acura Legend 3,2l V6 -91
                            SAAB 9000 CSE 2,3T steg2 -98 --SÅLD

                            "Tappar man ett verktyg kommer det alltid att landa i en balja med spillolja, även om den står flera meter bort."
                            Murphy´s law.

                            Comment


                            • Originally posted by viksson
                              Jag skickade ett SMS till dig idag.
                              Hehehe... Trodde att du var sur som inte svarade. Men nu vet jag varför.

                              Du får strax ett PM av mig!
                              Kör tyskt, drömmer om italienskt

                              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                              Comment


                              • Koll!

                                Hejsan alla! Skulle bara vilja kolla om det är klart? Ser verkligen fram till att jag står där.
                                Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
                                Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
                                Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
                                Folka Vento VR6 -93 såld!
                                Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

                                Comment

                                Working...
                                X