Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brostugan en vacker dag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ingen mer som är intresserad?
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • Jag hade gärna dykt upp men som du Almir de senaste veckorna så sitter jag på jobb. Hoppas det blir soligt väder

      p.s Hempa, hur går det med garage och huset? och med XMn?
      Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

      Mina Bilar.. Past & Present!

      Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
      Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

      Comment


      • Brostugan en vacker dag... idag var det inte vackert om det inte klarnar upp snart igen.
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • Originally posted by 84jr0
          Brostugan en vacker dag... idag var det inte vackert om det inte klarnar upp snart igen.

          Hur går det med bilen? ska du sälja den?
          Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

          Mina Bilar.. Past & Present!

          Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
          Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

          Comment


          • Originally posted by Fiat Abarth
            Hur går det med bilen? ska du sälja den?
            Bilen går bra och allt är i sin ordning nu. Fortfarande till salu dock.
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • Originally posted by 84jr0
              Brostugan en vacker dag... idag var det inte vackert om det inte klarnar upp snart igen.

              Ser inget vidare ut med vädret så jag hoppar över stugan ikväll!
              Kör tyskt, drömmer om italienskt

              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

              Comment


              • Originally posted by Fiat Abarth


                p.s Hempa, hur går det med garage och huset? och med XMn?
                Det går strålande förutom en målare som kladdat ner allt som inte skall målas på utsidan, dessutom vill han ha nästan dubbelt så mycket betalt som avtalat. Anlita aldrig någon du känner.
                Xm´n behöver nolla alla felkoder och därefter eventuellt en klockfylla. Ny axeldamask väntar. Den sprack tvärt och geggade ner hela hjulhuset
                Cx´n sålde jag igår och nu sörjer jag. Jag tror jag ångrar mig
                Hellre en bil som krånglar ibland, än en som alltid är ful.

                Comment


                • Originally posted by henkeponken
                  Det går strålande förutom en målare som kladdat ner allt som inte skall målas på utsidan, dessutom vill han ha nästan dubbelt så mycket betalt som avtalat. Anlita aldrig någon du känner.
                  Xm´n behöver nolla alla felkoder och därefter eventuellt en klockfylla. Ny axeldamask väntar. Den sprack tvärt och geggade ner hela hjulhuset
                  Cx´n sålde jag igår och nu sörjer jag. Jag tror jag ångrar mig
                  men stackare! ska det aldrig sluta....
                  det där med att anlita ngn som man känner har jag hört om förrut.. inge roligt alls.. att han dessutom har mage att ta dubbelt betalt e lite magstarkt eller?

                  CXn förstår jag att du sörjer.. även om frugan säkert skrattar med skadeglädje??
                  Xm'n blir nog en bra bil när den väl blir klar.. men som sagt typiskt allt ska ske när man minst anar.
                  är det svårt att ta bort felkoderna?

                  hoppas vi ses snart..
                  Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

                  Mina Bilar.. Past & Present!

                  Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
                  Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

                  Comment


                  • Ska vi köra några sådana här träffar i år?

                    Sen undrar jag om någon har förslag på ett annat ställe, tycker brostugan ligger lite dumt till.. Iaf för mig.
                    http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
                    http://www.garaget.org/?car=38250

                    Comment


                    • Originally posted by Aloha
                      Ska vi köra några sådana här träffar i år?

                      Sen undrar jag om någon har förslag på ett annat ställe, tycker brostugan ligger lite dumt till.. Iaf för mig.
                      Det tycker jag att vi ska göra. Jag tycker samma sak att Brostugan ligger dumt till, för min del
                      Kör tyskt, drömmer om italienskt

                      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                      Comment


                      • Originally posted by 84jr0
                        Det tycker jag att vi ska göra. Jag tycker samma sak att Brostugan ligger dumt till, för min del
                        Haha, du var snabb, inte bara på vägen utan på att svara också! Några förslag på andra ställen då? :s
                        http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
                        http://www.garaget.org/?car=38250

                        Comment


                        • Originally posted by Aloha
                          Haha, du var snabb, inte bara på vägen utan på att svara också! Några förslag på andra ställen då? :s
                          Det får jag fundera på och ber att få återkomma
                          Kör tyskt, drömmer om italienskt

                          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                          Comment


                          • Ja jag har ju flyttat från Bromma så jag kan nog vika mig för majoriteten även om jag tycker Brostuga är ett ganska trevligt ställe. Fast lite trött blir man ju på alla bratwurstbilar
                            Några förslag? Var bor alla? Jag har flyttat till Spånga, Uffe å Agne bor på andra sidan Essingeleden. Solstugan i Fredhäll kanske?
                            Hellre en bil som krånglar ibland, än en som alltid är ful.

                            Comment


                            • Originally posted by henkeponken
                              Ja jag har ju flyttat från Bromma så jag kan nog vika mig för majoriteten även om jag tycker Brostuga är ett ganska trevligt ställe. Fast lite trött blir man ju på alla bratwurstbilar
                              Några förslag? Var bor alla? Jag har flyttat till Spånga, Uffe å Agne bor på andra sidan Essingeleden. Solstugan i Fredhäll kanske?
                              Fredhäll låter närmare mig i alla fall. Jag bor i Enskede.
                              Kör tyskt, drömmer om italienskt

                              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                              Comment


                              • Originally posted by 84jr0
                                Fredhäll låter närmare mig i alla fall. Jag bor i Enskede.
                                Två röster på Solstugan än så länge. Ser bra ut
                                Off topic: Har äntligen fått ut x19an i dag och flyttat in i nya garaget.
                                Jag tanka v-power och vilken jädra skillnad. Hade jag ingen aaaaning om.
                                Hellre en bil som krånglar ibland, än en som alltid är ful.

                                Comment

                                Working...
                                X