If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Utlyser en fiatfika och alla med fijjats är välkomna till Röda sten om vädret tillåter, annars röstar jag för att vid regn ta Caféet gatorna ovanför som inte är helt omysigt de.
ALX: man måste segla hem båten oxå, tar hela nästa dag, eftersom en del av besättningen måste seglas ned till Stenungsund efter målgång...
Rask: ja, faktiskt kanske behöver en erfaren spinnakerkunnig gast. Är du en sådan? Har anmält mig som familjebesättning, men du ingår ju i (Fiat-)familjen!
il giallino
Coupé 20V 1998 saknad efter trogen tjänst
Originally posted by Mikael W ALX: man måste segla hem båten oxå, tar hela nästa dag, eftersom en del av besättningen måste seglas ned till Stenungsund efter målgång...
Rask: ja, faktiskt kanske behöver en erfaren spinnakerkunnig gast. Är du en sådan? Har anmält mig som familjebesättning, men du ingår ju i (Fiat-)familjen!
Hmm, spinnaker-erfarenhet har jag och är en hyfsat erfaren seglare för övrigt (en massa jolleseglande, en del Expresseglande, skipper på en Bavaria 50 i somras i Kroatien, två Tjörn Runt tidigare)...
Kanske skulle vara något? Skicka PM med detaljer...
Originally posted by rask Hmm, spinnaker-erfarenhet har jag och är en hyfsat erfaren seglare för övrigt (en massa jolleseglande, en del Expresseglande, skipper på en Bavaria 50 i somras i Kroatien, två Tjörn Runt tidigare)...
Kanske skulle vara något? Skicka PM med detaljer...
Sailing Team Fiat alltså! Du har PM
il giallino
Coupé 20V 1998 saknad efter trogen tjänst
Comment