Announcement

Collapse
No announcement yet.

Snacka om att ramla på mållinjen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Snacka om att ramla på mållinjen!

    Jaha, då känner man sig rätt så kass just nu. Hade planerat att åka upp till Norrköping och kolla på LE:en nu på Lördag, kan ju bara på helgerna eftersom att det är en bit att köra och så jobbar man i veckan. Snackade med säljaren och lyckades pruta ner den till 45 på telefon. Så sa han till mig att , ja du får den om den finns kvar på lördag, annars säljer jag den tidigare. Tiden gick och nu i dag så var det som sagt Torsdag och bilen hade fortfarande inte blivit såld. Så jag hoppades ju på det bästa. Men så ringde jag till han idag. Och vad får jag höra, jo att bilen kommer att bli såld imorgon(Fredag). Men så försökte jag på alla sätt och visa få han att vänta EN dag, men nej, köparen hade redan skrivit på papper och allt! Och inte nog med det, det som känns sämst det är att det var Togge som skulle köpa tillbaka bilen!!! Känns väldigt konstigt eftersom att han har varit med och hjälpt, och tipsat om bilen och gett mig fakta, och så är det han som köper den! Snacka om att ramla på mållinjen!! Så nu blir det antagligen en 16V istället
    Henke här!
    Kör just nu: Fiat Coupe 16V Turbo+

  • #2
    Så det kan gå!

    Du gjorde skäl för nicket :-)
    Betala in en lämplig handpenning nästa gång så säkrar du köpet.

    Grattis till Togge då - han vet exakt vad han får för pengen mao.

    Comment


    • #3
      Jo men de behövde inte varit Togge just som varit köparen (det är det nu men) kunde lika gärna vara någon annan som högg bilen då den legat ute ett tag redan...Så att just togge tar den bör du inte hänga upp dig på. Kommer komma ut fler under vårkanten här och då vet du vad du ska kolla efter..
      With great power comes the bitches
      Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
      Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
      Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

      Comment

      Working...
      X