...som frågan lyder, är katten död eller?
Nu är kamrem bytt, kopplingen bytt mot en hårdare racevariant, oljor bytta, inte allt för gammal turbo etc etc. Ändå känss det numer som om jag kör runt i en lågtrycks-turbobil. Kraften i turbon verkar verkar komma med ens och inte i en samlad turboknuff som den ska. Innan kom knuffen ibland så hårt att man kände att ratten flög ur händerna på en. Laddet är bra och ligger där den ska men som sagt var, knuffen finns inte längre utan har ersatts av ett genomgående bra drag igenom bara...
Kan katten vara boven eller? Bytte katten före tt par år sedan då turbon hade gått. Och andra sidan byttes ju nyligen spjällägesgivaren som LÄNGE varit en bov i dramat. Denna hade sett till att mata ut maximalt med bränsle. Så man kan ju fundera på om katten kanske numer är totalt ihopsmäggad med skit och olja...
Vill ha tillbaka min turboknuff nu!!!!
Nu är kamrem bytt, kopplingen bytt mot en hårdare racevariant, oljor bytta, inte allt för gammal turbo etc etc. Ändå känss det numer som om jag kör runt i en lågtrycks-turbobil. Kraften i turbon verkar verkar komma med ens och inte i en samlad turboknuff som den ska. Innan kom knuffen ibland så hårt att man kände att ratten flög ur händerna på en. Laddet är bra och ligger där den ska men som sagt var, knuffen finns inte längre utan har ersatts av ett genomgående bra drag igenom bara...
Kan katten vara boven eller? Bytte katten före tt par år sedan då turbon hade gått. Och andra sidan byttes ju nyligen spjällägesgivaren som LÄNGE varit en bov i dramat. Denna hade sett till att mata ut maximalt med bränsle. Så man kan ju fundera på om katten kanske numer är totalt ihopsmäggad med skit och olja...
Vill ha tillbaka min turboknuff nu!!!!
Comment