Announcement

Collapse
No announcement yet.

jäkla drulle bilister

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jäkla drulle bilister

    i går när jag skulle till macken för tanka nog fan kommer det en kärring i volvo som inte håller av ståndet så när jag stannar o ska
    svänga in till macken hinner kolla i back spegeln o börja svära sen smäller det kärringen säger sen att jag körde ojämt sen har hon inte tid o skriva några papper heller lämmnar namn o nr bara sen drar hon tog dok reg nr o ringde till försäkringens bolaget så dom kolla upp så namnet stämmde lär väll bli en jäkla massa tjavs nu med försäkringen om reparation .
    boj
    fiat strada 2012
    fiat 2300 s coupe 64

  • #2
    Fy fan va tråkigt. Hon kommer åka dit på det då man måste hålla avståndet till framförvarande.
    Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
    Min projekttråd - 19T
    Min Youtube kanal
    >>>HK listan - missa inte den!!<<<
    Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

    Comment


    • #3
      ser man att framförvarande bil kör ojämnt är väl det större anledning att öka avståndet till den bilen.... Hoppas det inte blir problem med försäkringsbolaget bara, men det borde det inte bli.
      Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

      Comment


      • #4
        Hur stor blev skadan då?
        Turbo é livet

        Torx måste vara djävulens påfund...

        Comment


        • #5
          det jag har sett i dag e att back luckan sitter lite snett större glipa åt ena hållet sen svarta märken på kofågarn plus spriker i lacken på den antar att e mer skador efter som bakluckan har flyttat sig lite
          boj
          fiat strada 2012
          fiat 2300 s coupe 64

          Comment


          • #6
            Kommer ihåg när jag skulle svänga av en väg, saktade in och började blinka. Bakom mig kom en bil, hur som helst ingen tillstymmelse till att sakta ner där inte, min bil flög ut som en kanonkula ut på en golfbana, där var det fullt med folk, inte en djävul brydde sig, troligen helt förstoppad av sin sysselsättning. Hur som helst så tillkallades polis och papper fylldes i, han som körde bilen erkände att han inte bromsade in, så jag trodde det var frid och fröjd. Döm om min förvåning när det några veckor senare dimper ner ett brev från antingen var det från polisen eller försäkringsbolaget, kommer inte ihåg nu. Då har i alla fall gubbfan ändrat sig och menar på att jag backade in i hans bil och han har sin kärring som vittne. Som tur är har jag min flickvän och två polare i min bil som vittne annars vet jag inte hur det där skulle ha slutat.

            Comment


            • #7
              Aaahh fy fan! Undrar om man ska skratta eller gråta..
              Argenta 120ie -85
              Alfa 75 3.0V6 -90
              BMW Z4M Coupe -06
              BMW 118dM -10
              Coupe 20VT -98 RIP
              125 Special -72 RIP

              Comment


              • #8
                Originally posted by per
                Aaahh fy fan! Undrar om man ska skratta eller gråta..
                Nu kan man skratta, men när brevet kom i min hand så började jag nästan gråta, va fan tog människans stolthet vägen?

                Comment


                • #9
                  fick äntligen svar från försäkrigs bolaget coupen blir fixad
                  boj
                  fiat strada 2012
                  fiat 2300 s coupe 64

                  Comment

                  Working...
                  X