Announcement

Collapse
No announcement yet.

ni som byggt ljud i coupen, undrar en sak ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tydligen (har inte kollat än) ska det finnas en genomföring (som används av kablage/vajrar på hö-styrda bilar), under gallret som torkararmarna sitter i.
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #17
      Originally posted by per
      Tydligen (har inte kollat än) ska det finnas en genomföring (som används av kablage/vajrar på hö-styrda bilar), under gallret som torkararmarna sitter i.
      oki, får kolla upp det i helgen. tack.

      /ante

      Comment


      • #18
        Sitter längst till Vänster högst upp i Motor rummet, Kan slänga upp en bild snart.
        MvH /Peter

        Comment


        • #19
          Originally posted by Cyber6
          Sitter längst till Vänster högst upp i Motor rummet, Kan slänga upp en bild snart.
          MvH /Peter
          jupp, det vore snällt av dig..

          Comment


          • #20
            Tar du bort gallret under torkararmarna så ser du var vajern för att öppna motorhuven går, som per sa. Samma hål finns på andra sidan också. Drar du kabeln där slipper du säkringsboxen som sitter på förarsidan när du skall komma åt kabeln inne i bilen, mycket enklare, dessutom är det hålet tomt, används inte till något. Tänkte dra röret till min laddtrycksmätare där, men det var lite för kort rör.
            Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

            Comment

            Working...
            X