Announcement

Collapse
No announcement yet.

Varför så svårt att sälja FIAT ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Varför så svårt att sälja FIAT ?

    tja!

    Håller på och försöker sälja min Coupe, men det verkar förbannat trögt. Är det att folk har fått en fel bild av FIAT, och tror att det är bara "skräp" bilar, elr vad då ? Det är ju skilland på FIAT o FIAT..

    Nån som har nåt bra sälj tips ? Vill inte gå ner nåt mer i pris, har satt 140k. Och det tycker jag är ett super pris på min bil.

    Min annons :

    http://www2.blocket.se/view/2698470.htm?l=0&c=1&city=0


    Jaja, vi får se vad som händer i framtiden..

    //ante

  • #2
    Japp, folk i allmänhet är ruggigt fördomsfulla och en smula korkade. Sorgligt men sant..
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      jag har oxå tänkt på det för du har försökt få iväg din Fiat rätt bra tag nu och är den så fin som du påstår så varför nappar inte folk?

      Det kanske är bra för blivande coupe ägare som kan pruta på bilen om ägaren försökt få iväg den längre tid, säljaren kanske tröttnar till slut o släpper den billigt?

      Men har hört att coupen är svårsåld, verkar stämma - synd är det för fin bil är det! Om den varit bakhjulsdriven då hade den gått åt mycket snabbare tror jag!

      EDIT: Kanske japsnoja nu? Se bara på *host* Särås *host* (skämtar lite ta inte åt dig nu Särås)
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        Det har ju importerats en jäkla massa coupeer oxå på sistone som mättar marknaden. För ett par år sen fanns det väl ca 3st Coupeer här i Gbg, nu har det nog femdubblats.. :-/
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          Originally posted by 84jr0
          EDIT: Kanske japsnoja nu? Se bara på *host* Särås *host* (skämtar lite ta inte åt dig nu Särås)
          *suck*

          Felet med Fiat är att marknaden inte riktigt vet vad som händer med Fiat på en ända punkt!

          Att modellerna inte är en dröm idag gör saken kanske inte bätre...

          Jag hittade ingen Alfa eller Fiat som jag ville ha, det är saningen vad ska jag köpa då?
          /Jimmy Särås
          mvh Jimmy Särås

          0736-996 993

          Comment


          • #6
            Originally posted by Särås


            Att modellerna inte är en dröm idag gör saken kanske inte bätre...

            I år vann väl Fiat Panda pris som årets bil =)
            www.overdrift.com|www.norrortracing.com[br]
            Kör: Sierra & Mazda Rx-7

            Comment


            • #7
              Originally posted by Särås
              *suck*

              Felet med Fiat är att marknaden inte riktigt vet vad som händer med Fiat på en ända punkt!

              Att modellerna inte är en dröm idag gör saken kanske inte bätre...

              Jag hittade ingen Alfa eller Fiat som jag ville ha, det är saningen vad ska jag köpa då?
              /Jimmy Särås
              De e lugnt ja skämtade bara lite du behöver inte förklara dig! Inge fel på japanska bilar! Jag förstår vad du menar det finns ingen Fiat förutom coupen som kan ge mest körglädje!

              /Almir
              Kör tyskt, drömmer om italienskt

              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

              Comment


              • #8
                84jr0

                Exakt och Coupén har jag haft och sett gränserna redan på...
                /Jimmy Särås
                mvh Jimmy Särås

                0736-996 993

                Comment

                Working...
                X