Announcement

Collapse
No announcement yet.

reg skylt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • reg skylt

    beställde en mindre fram http://hem.passagen.se/tonybox/ fler som har bytt? va säger farbror blå? :-~




    aj aj Hilding - Du har säkert rätt.... kanske dumt å byta...
    Last edited by pazzo; 11 October 2004, 21:10.
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

  • #2
    Satte på min lilla skylt i våras, samma dag stoppade polisen mig o bad mig byta på plats eller ta böter på 600kr.....jag bytte
    Föredetta Coupé ägare -
    http://coupe.sketfull.com + http://www.danielhilding.se

    Comment


    • #3
      det finns företag som gör små skyltar med chassie nr inristad mm ser riktiga ut... snuten ser inte skillnaden om de inte är alltför petiga...
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        Har en klister-version. (se bild)
        Satte dit den för att den passade min nya front bättre.. :-)
        Blivit stoppad 1 gång hittills. 400kr.

        Har även chassinr. Beställde på regskylt.nu.
        Attached Files
        Last edited by per; 13 October 2004, 17:55.
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          Originally posted by per
          Har en klister-version. (se bild)
          Satte dit den för att den passade min nya front bättre.. :-)
          Blivit stoppad 1 gång hittills. 400kr.

          Har även chassinr. Beställde på regskylt.nu.
          Ringer man VV. kan man få dispens för en mindre skylt. Om bilen inte finns med i deras register får man ta ett kort av fronten och skicka för bedömning till VV...

          Nån som försökt?-)

          ps. regskylt.nu e stängd tv.
          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
          S/y Mascot
          S/y Rebell
          20vT
          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

          Comment


          • #6
            Fick en liten skylt när ja registrerade min,killen på bilprovningen tyckte de, behövde inte ens fråga
            Trevlig grabb de där.
            DTA E48Exp sprut,BMC filter,större IC,T3/T04E snurra,3"rostfritt m racekat,Walbro 255Hp pump.

            Comment

            Working...
            X