Announcement

Collapse
No announcement yet.

takk til ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • takk til ..

    Auto Alfa I Gøteborg! De gjorde en kjempefin jobb med kamrem skifte +++ til avtalt tid og pris! Annbefales!
    Så ikke en eneste coupe når jeg var i Sverige;hvor mange finnes det egentlig hos dere?

  • #2
    Inte så fasligt många kan jag tänka mig. Här uppe i södra norrland finns nog inte en enda förutom den jag äger. Besiktade bilen igår och besiktningsmannen visste inte om att modellen ens fanns, kul! Han tog tog ett par varv runt stationen under testkörningen och konstaterade att bilen hade pulver i sig.

    Comment


    • #3
      Hello!!!

      Var drar du gränsen för södra Norrland??
      Bor i Dalarna (Svealand) och åker Coupe Fiat 20VT LE igen (Röd), min förra bil jag hade var en svart (i färgen) en men sålde denna pärla till Novisen!! Mina vänner söder om Uppsala kallar nämligen Borlänge för Norrland, helt fel men men???

      Om du inte bor allt för långt borta kanske vi kunde ha en "Norrlands träff"??

      /Henke
      Snart kommer de, Ahlgrens Fiat Coupe!

      Comment


      • #4
        Gränsen går så klart vid Sundsvall, resten nedanför är wannabees En träff låter ju trevligt, kanske kan vi styra upp något mot vårkanten? Min står avställd just nu. Lasta upp en bild på din pärla så man får se!

        Comment


        • #5
          Håller med dig.... Nästan.

          Ska oxå ställa av min pärla i dagarna så det lär väll bli till vårkanten.
          Då kör vi nån form av träff, en god vän till mig hänger garanterat på då han har en "flock" fiatar; Uno Turbo, Croma Turbo, Uno Diesel, 131, Strada mfl.
          Ska ta några fina bilder på min kupa för depån innan den får gå i ide.

          MVH

          Henrik
          Snart kommer de, Ahlgrens Fiat Coupe!

          Comment

          Working...
          X